نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تیز
۱۶:۳۱ ۱۲ تير ۱۳۹۹
ملت یا از کرونا میمیرن یا از گرسنگی ناشی از گرونی یا در آتش سوزی ویا ........ !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۲ تير ۱۳۹۹
ملت باید خودشون هم رعایت کنند ، یعنی چی که در این شرایط ماسک استفاده نکنند ! این خودخواهی است ، انسان موظفه در این شرایط احساس مسئولیت نسبت به دیگران هم داشته باشه . همه چیز که نباید با جبر باشه ! یعنی حتما باید ماسک اجباری شه تا ملت بدونند خطر جدی است . ابتدایی ترین وظیفه رو خیلی ها انجام نمیدن همه از هم طلبکارند
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۸:۴۹ ۱۲ تير ۱۳۹۹
متاسفانه .داریم نتایج کمکاری ها رومیبینیم.
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۲ تير ۱۳۹۹
کرونا دروغه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۲ تير ۱۳۹۹
نکته بسیار مهم نسبت active case به critical case هست.تو دنیا ۱ درصد هست و تو ایران ۱۰ درصد.یعنی در دنیا از هر ۱۰۰ کرونایی یک نفر می‌ره ای سی یو و تو ایران ده نفر. دلیل؟ چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۲ تير ۱۳۹۹
اگه کرونانبود امروز کنکور داده بودم اخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
*
۱۷:۲۰ ۱۲ تير ۱۳۹۹
دقیقا منم ب همبین فکر میکردم اگه کرونا نبودفردا کنکور داشتم خخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۲ تير ۱۳۹۹
دیگه حالمون بهم میخوره از بس میگن تا آخر سال با ماس .. بنظرتون کسی تا آخر سال زنده میمونه ?? البته مسوولین ک نمیگیره .. البته نمایندگان مسجدسلیمان وبهبهان گرفته .. ی خرده از حق مردم خوزستان تو مجلس دفاع میکردین میتونستین تلاش کنین ک یفکری بحال استان بکنن ک ایقد فاجعه نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۲ تير ۱۳۹۹
بقران قسم یکی از نزدیکای من کرونا گرفت ۲۷ سالش بود بچه ۷ سالشم گرفت فقط خدا میدونه اطرافیانش حتی خود منم چها کشیدیم شب وروز نداشتیم همش گریه وغصه ن خواب ن خوراک داشتیم .دو هفته نفهمیدیم ک شب شد کی روز .. خداروشکر خوب شدن فقط میخام مسوولین اینو بدونن ک وقتی یکی درگیرش میشه کل خوتواده داغون میشن واطرافیان واقعا واسه همه سخته ی خرده بفکر مردم باشن مسوولین مث کشورای دیگه مخدودیت سفت وسخت بگیرن تا مهار شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۲ تير ۱۳۹۹
ی سوال از مسوولین رده بالای کشور دارم میخوام ببینم کجا ایران تو کرونا موفق بوده ??? کره با ما بود الان چن تا فوتی داره یا مبتلا ?? فک کنم تو آسیا دوم باشیم البته هند آمار واقعیو میده تو یکی از شهرای خوزستان ک میگن آمارش زرده دیروز ۲۹۳ نفر مثبت شد .شریعتی محدودیتهای ک میخاین در نظر بگیرین خیلی خنده داره .. اصلا بدرد نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۲ تير ۱۳۹۹
ی سوال از مسوولین رده بالای کشور دارم میخوام ببینم کجا ایران تو کرونا موفق بوده ??? کره با ما بود الان چن تا فوتی داره یا مبتلا ?? فک کنم تو آسیا دوم باشیم البته هند آمار واقعیو میده تو یکی از شهرای خوزستان ک میگن آمارش زرده دیروز ۲۹۳ نفر مثبت شد .شریعتی محدودیتهای ک میخاین در نظر بگیرین خیلی خنده داره .. اصلا بدرد نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۲ تير ۱۳۹۹
خوهرا و برادرای عزیز لطفا ماسک بزنین مراقب خودتون و بچه هاتون باشین خواهش میکنم مهمونی و عروسی و ختم و ... نرید
مادران عزیز با بچه هاتون تو خونه بمونین التماستون میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۱۲ تير ۱۳۹۹
داداش چرا داستان میگی اگه مرد راستگوییی بگو جلوی ترددهای استانی رو بگیرن کسی مسافرت نره این همه مسافر مریض همه شهرها رو آلوده کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۲ تير ۱۳۹۹
چرا در آمار امروز موارد بستری کرونا اعلام نشده ؟ بر اساس ابلاغیه های جدید قرار از اطرافیان مبتلایان تست نگیرد پس به تدریج کاهش ابتلای کل رو خواهیم داشت ، از طرفی چرا آمار مرگ بالاست ؟
روز های قبل از ۲۰۰۰ نفر ۱۰۰۰ نفر بستری میشدن و ۱۰۰ نفر فوتی داشتیم که نسبت به آمار اسفند قابل تو جیح نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۱۳ تير ۱۳۹۹
چرا گفتن ک ۱۵۰۰ خور ده ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۲ تير ۱۳۹۹
با برگذاری کنکور ها 32 استان را قرمز کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۲ تير ۱۳۹۹
کنکور.............500فوتی...............32استان قرمز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۲ تير ۱۳۹۹
ای بابا اگه قراره مردم بیرون نرن بمدت دو هفته کل استانهای قرمزو تعطیل کنید بازار واداره جات وقتی دیشب سخنگوی کرونا خوزستان محدودیتها رو گفت نمیدونستیم بخندیم یا گریه کنیم اقای نجاتی ایی محدودیتهای ساده والکی اصلا کارساز نیس وجواب نمیده مطمعن باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۲ تير ۱۳۹۹
ای بابا اگه قراره مردم بیرون نرن بمدت دو هفته کل استانهای قرمزو تعطیل کنید بازار واداره جات وقتی دیشب سخنگوی کرونا خوزستان محدودیتها رو گفت نمیدونستیم بخندیم یا گریه کنیم اقای نجاتی ایی محدودیتهای ساده والکی اصلا کارساز نیس وجواب نمیده مطمعن باشید
Iran (Islamic Republic of)
آقامجید
۱۵:۰۱ ۱۲ تير ۱۳۹۹
کرونا فقط تو ایران و برزیل و آمریکا داره میتازونه بقیه کشورها مهارش کردن
۱۲۳۴