ملت باید خودشون هم رعایت کنند ، یعنی چی که در این شرایط ماسک استفاده نکنند ! این خودخواهی است ، انسان موظفه در این شرایط احساس مسئولیت نسبت به دیگران هم داشته باشه . همه چیز که نباید با جبر باشه ! یعنی حتما باید ماسک اجباری شه تا ملت بدونند خطر جدی است . ابتدایی ترین وظیفه رو خیلی ها انجام نمیدن همه از هم طلبکارند
نکته بسیار مهم نسبت active case به critical case هست.تو دنیا ۱ درصد هست و تو ایران ۱۰ درصد.یعنی در دنیا از هر ۱۰۰ کرونایی یک نفر میره ای سی یو و تو ایران ده نفر. دلیل؟ چیه؟
دیگه حالمون بهم میخوره از بس میگن تا آخر سال با ماس .. بنظرتون کسی تا آخر سال زنده میمونه ?? البته مسوولین ک نمیگیره .. البته نمایندگان مسجدسلیمان وبهبهان گرفته .. ی خرده از حق مردم خوزستان تو مجلس دفاع میکردین میتونستین تلاش کنین ک یفکری بحال استان بکنن ک ایقد فاجعه نشه
بقران قسم یکی از نزدیکای من کرونا گرفت ۲۷ سالش بود بچه ۷ سالشم گرفت فقط خدا میدونه اطرافیانش حتی خود منم چها کشیدیم شب وروز نداشتیم همش گریه وغصه ن خواب ن خوراک داشتیم .دو هفته نفهمیدیم ک شب شد کی روز .. خداروشکر خوب شدن فقط میخام مسوولین اینو بدونن ک وقتی یکی درگیرش میشه کل خوتواده داغون میشن واطرافیان واقعا واسه همه سخته ی خرده بفکر مردم باشن مسوولین مث کشورای دیگه مخدودیت سفت وسخت بگیرن تا مهار شه
ی سوال از مسوولین رده بالای کشور دارم میخوام ببینم کجا ایران تو کرونا موفق بوده ??? کره با ما بود الان چن تا فوتی داره یا مبتلا ?? فک کنم تو آسیا دوم باشیم البته هند آمار واقعیو میده تو یکی از شهرای خوزستان ک میگن آمارش زرده دیروز ۲۹۳ نفر مثبت شد .شریعتی محدودیتهای ک میخاین در نظر بگیرین خیلی خنده داره .. اصلا بدرد نمیخوره
ی سوال از مسوولین رده بالای کشور دارم میخوام ببینم کجا ایران تو کرونا موفق بوده ??? کره با ما بود الان چن تا فوتی داره یا مبتلا ?? فک کنم تو آسیا دوم باشیم البته هند آمار واقعیو میده تو یکی از شهرای خوزستان ک میگن آمارش زرده دیروز ۲۹۳ نفر مثبت شد .شریعتی محدودیتهای ک میخاین در نظر بگیرین خیلی خنده داره .. اصلا بدرد نمیخوره
خوهرا و برادرای عزیز لطفا ماسک بزنین مراقب خودتون و بچه هاتون باشین خواهش میکنم مهمونی و عروسی و ختم و ... نرید
مادران عزیز با بچه هاتون تو خونه بمونین التماستون میکنم
داداش چرا داستان میگی اگه مرد راستگوییی بگو جلوی ترددهای استانی رو بگیرن کسی مسافرت نره این همه مسافر مریض همه شهرها رو آلوده کردن
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۲ تير ۱۳۹۹
چرا در آمار امروز موارد بستری کرونا اعلام نشده ؟ بر اساس ابلاغیه های جدید قرار از اطرافیان مبتلایان تست نگیرد پس به تدریج کاهش ابتلای کل رو خواهیم داشت ، از طرفی چرا آمار مرگ بالاست ؟
روز های قبل از ۲۰۰۰ نفر ۱۰۰۰ نفر بستری میشدن و ۱۰۰ نفر فوتی داشتیم که نسبت به آمار اسفند قابل تو جیح نیست
مادران عزیز با بچه هاتون تو خونه بمونین التماستون میکنم
روز های قبل از ۲۰۰۰ نفر ۱۰۰۰ نفر بستری میشدن و ۱۰۰ نفر فوتی داشتیم که نسبت به آمار اسفند قابل تو جیح نیست