مردم خواهش میکنم تورو خدا حالا ک مسوولین بفکر شماها نیستن ب هودتون رحم کتید فقط ۱ ماه ماسک بزنید ببینیم چ میشه وای بحال مسوولین ودولت اگه بعدش امار نیاد پایین دیگه اونا مقصرن .چون قرتطینه واسشون ننگ بود همه ماسک بزتیم تا مسوولین ودولت و شکست بدیم
سلام. الان کنکور باید توی اوج گرما با کولر خاموش با دستکش الزامی با ماسک الزامی برگزار بشه. قسم به جانتون کی میتونه؟ نه خدایی کی میتونه؟ الان برین ببینم چند نفر تا ساعت نه میتونن تحمل کنن. من بهش فکر میکنم حالت تهوع بهم دست میده شما رو دیگه نمی دونم. این هم سرنوشت دو سال درس خوندن واسه کنکور. اومدن درستش کنن.... بهتره چیزی نگم. واقعا با این قوانین حالم بد شده. خوشبحال شمالی ها هوا بهتره اینجا... از همون اول مشخص بود کنکور امسال اعتبارشو از دست داده.. متاسفم. متاسفم. خیلی متاسفم.
از وضعيت كبد خود محافظت كنيد كبد عضو بسار حساس در مواجه با بيماريها است كساني كه كبد چرب دارند اين وضعيت را ناديده نگيرند كه كبد سالم ميتواند شما را از ابتلا به كرونا مصون نگه دارد و در شرايط بعد اينكه از آب قليايي استفاده كنيد و از مكانهاي با رطوبت پرهيز كنيد از بخور سرد و گرم پرهيز كنيد و هواي داخل مكان سكونت يا كار خود بشدت از بخور سرد ممنوع كنيد . رطوبت انتقال را صد برابر مي كند .
اگه ۲۰ روز امار نیاد پایین مقصر دولته واقعا مردم تو ایی گرما دارن ماسک میزنن امیدوارم خدا ی نگاهی بحال وروز همه مون بندازه ریشه کنش کنه
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۱ تير ۱۳۹۹
تا بدبختی مردم بیشتراز این نشده ،مرگ ومیر دست جمعی ندادیم از همین الان سال آینده ندارس ودانشگاه هارو تعطیل اعلام کنید ،بابا بخدا هیچی نمیشه دیگر کشورها بااین همه حرفی از مدارس و دانشگاهاشون دیگه نمیزنن ،خواهش میکنیم به فکر بچه هامون و به فکر جیب خالی مردم باشین ،دارین دستی دستی با کرونا و گرونی مردم رو به کشتن میدین
ی کلام ختم کلام اوضاع وحشتناک خرابه دولتم هیچکاری نمیکنه بخاطر اقتصاد پ دیگه دولت ما بدرد چی میخوره ن میتونی تورم مهار کنه ن کرونا ایطو ک نمیشه همش مردم مردم آقایون مسوول از هر ۱۰ نفر ۸ نفر ماسک میزنن شماها برای مهارش چیکار کردین ?? ب قرآن هیشکی ۲۰ روز از گشنگی نمیمیره بابا بفکر جان مردم باشید گناه مردم چیه روزی ۲۰۰ نفر بیمارستانا مر شدن کادر درمان خسته ..چرا آمار فوتیها ایقد زیاد شده
ی کلام ختم کلام اوضاع وحشتناک خرابه دولتم هیچکاری نمیکنه بخاطر اقتصاد پ دیگه دولت ما بدرد چی میخوره ن میتونی تورم مهار کنه ن کرونا ایطو ک نمیشه همش مردم مردم آقایون مسوول از هر ۱۰ نفر ۸ نفر ماسک میزنن شماها برای مهارش چیکار کردین ?? ب قرآن هیشکی ۲۰ روز از گشنگی نمیمیره بابا بفکر جان مردم باشید گناه مردم چیه روزی ۲۰۰ نفر بیمارستانا مر شدن کادر درمان خسته ..چرا آمار فوتیها ایقد زیاد شده
هم وطن های گلم ویروس منحوس را جدی بگیرید
همه را با هر نوع گروه خونی .هر سن .جوان و پیر سرش نمیشه
گرفتار میکند
شاید مجبور هستیم سالیانی باهاش زندگی کنیم
چرا با زدن ماسک و دستکش به جان خود .جان هم وطن هایت
تیم پزشکی کمک نمیکنید
ما کشور با تمدنی بودیم و هستیم
نگذارید کانالهای معاند جیره خوار و مزدور ما را ملتی
بدون مسیولیت به دنیا معرفی کنند
چی سالیان سال ۵ ناهه زندگی داریم همه از استرس میمیریم یعنی چ زبونتو گاز بگیر خدا نکنه
فری
۱۹:۴۰ ۲۱ تير ۱۳۹۹
حاضرم صد بار وضو گرفته و نگرفته دست بزارم رو قرآن بگم این آمار کاملا دروغه؛ چرا؟ به چند دلیل: ۱: این بیماری حالت تصاعدی داره اما در کشور ما این بیماری حالت خطی پیدا کرده فک کنم میدونه چقد ماها بدبختیم ۲:با بالا بردن آمار رعب و وحشت بین مردم زیاد میشه و گرانی سرسام آور فراموش خواهد شد(بازی کثیف سیاسی) ۳: مردم بعد از عمق فاجعه اول کاملا هوشیار شدن و پروتکل های بهداشتی رو رعایت میکنن پس چه بهتر که اعداد حین فاجعه را برای الان هم تقسیم کرد(فوتیها و مبتلایان پیک اول را در پیک دوم دروغین اعلام میکنن) .بی اعتمادی در این دولت بیداد میکنه کاش یه رآی گیری هم واسه برکنار شدن میزاشتن تو قانون اساسی مطمئنم الان نصف مسئولین خونه نشین میشدن .یا علی
چطوره بیمارستانها دیگه جاندارن ولی امار تازه پایین هم اومده
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۱ تير ۱۳۹۹
الان تو س خونواده آشنای ما ۸ نفر تو یروز گرفته واقعا آمار مبتلایان زیاده نا ک خوزستانی هستیم میدوتیم چی ب چیه آمار نمیدن اما کافیه یبار ادم بره مطب خصوصی دکتر عفوتی میفهمه بابا خیلیا تحت نظر دکتر بیرونن وتو خونه قرتطینه ن
به خاطر کرونا اون بیسکوت و آب معدنی کنکور میدادن هنوز میدن؟
تنها دلیل من واسه کنکور رفتن بود :)
همه را با هر نوع گروه خونی .هر سن .جوان و پیر سرش نمیشه
گرفتار میکند
شاید مجبور هستیم سالیانی باهاش زندگی کنیم
چرا با زدن ماسک و دستکش به جان خود .جان هم وطن هایت
تیم پزشکی کمک نمیکنید
ما کشور با تمدنی بودیم و هستیم
نگذارید کانالهای معاند جیره خوار و مزدور ما را ملتی
بدون مسیولیت به دنیا معرفی کنند