استفاده از ماسک مانع از انتشار فاجعه بار ویروس میشه...واکسن نیست!ماسکه! یکی اینو به گوشه نمکی و حریر برسونه ...نمیشه به مردم بگید ماسک بزنید و بیخیال بزنید به جمعیت اتفاقی نمی افته.ماسک فقط ماسکه کاره واکسن رو انجام نمیده.واقعا ما محشریم.
اونایی ک دیگه زده ب ریه شون با سی تی معلومه تست دیگه ازشون نمیگیرن و ثبتم نمیشن تو امار مبتلایان ۴ تا از همسایه ها مو با سی تی مشخص شد دارن بدون تست قرنطینه خانگی ازشون حال وخیمم داشتن میرفتن مطب خصوصی بعد دو هفتع هم خوب شدن
خدایی وضع مشهد خیلی بده البته از این نظر که مردم رعایت نمیکنن،یک راننده اتوبوس رو میبینیم که تا مسافر ماسک نزنه حرکت نمیکنه و بهش توهین میشه و مردمی رو میبینیم که دقیقا سرجای لازم نمیشینن،ماسک نمیزنن،کلا یه وضعیه، توی مترو مورد داشتیم که ماسکو از توی جیبش دراورد از گیت رد شد ماسکو گذاشت جیبش خندون وارد شد
سلام
متاسفانه
مهمانی ها ودورهمی ها وجشن های تولد وغیره همچنان در حال برگزاری است .
مثل اینکه زور باید بالا سر مردم باشه .
شاید نمیفهمن که دارن مرتکب قتل میشن.
لطفا بفرمایید ما به کجا باید از دست همسایه هایمان شکایت کنیم.با پدر ومادر پیرم زندگی میکنم اگر مبتلا بشن چکار کنم .
لطفاً فکری به حال تفاوت قائل شدن بین مشاغل هنگام تعطیلی ها در خوزستان کنید.
با اینکه به خاطر گرمای 55 درجه و شرجی و رطوبت 80 درصد و همین طور فشار و قطعی آب و برق کلیه ادارات و بانک های خوزستان تعطیل هستن متاسفانه فولاد خوزستان تعطیل نمیکنه و کارکنان و کارگران بیچاره باید کار کنن در چنین شرایطی.
کرونا هم که هست بدتر
در ضمن کارکنان ادارات و بانک ها که زیر کولر هستن نه در گرما !
خوب در فولاد هم نیروی های شیفتی که بیان برای بخش تولید کفایت میکنه و نیازی به حضور کارکنان همه ی بخش ها خصوصاً دفاتر اداری نیست ولی متأسفانه تا الان برای چندین بار هست که تعطیل ها رو اعمال نمیکنن در فولاد خوزستان.
کاری ندارم آمریکا خوبه بده قشنگ زشته دشمن ماست یا زورگو و چپاولگره که واقعانم هست!
من موندم چرا دوستان چنین قیاس مع الفارقی میکنن
اخه تو امریکا روزی 1100 نفر میمیرن درست،ولی تو ایرانم روزی بالای 200 نفر به رحمت خدا میرن
ایا به این نکته توجه دارین که جمعیت امریکا تقریبا چهار برابر ماست و اگر درست محاسبه کنیم نسبت فوت به جمعیت ما بیشتر از نسبت فوت به جمعیت اوناست
چطور تو صدا سیمای ما اونجا بحرانه و روزی هزار بار تو بوقو کرنا میکنن ولی تو ایران بحران محسوب نمیشه؟
باهوش طبق اعداد و محاسبه خودت این جا بهتره
4 برابر 200 می شه 800
ناشناس
۰۸:۵۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
کلا تو هرچیزی آمریکا مد نظر حتی اینکه انسان ها ی بی گناه از بیماری فوت میکنن در فلان کشور انگار براشون خوشایند البته فکر کنم هنوز این باور ندارند که ملت فرق این همه فوتی میدونه
ناشناس
۱۰:۱۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
احسمت ب شما
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
لطفا در مورد لغو کنکور ارشد خبر بزارید..خیلی نگرانیم
متاسفانه
مهمانی ها ودورهمی ها وجشن های تولد وغیره همچنان در حال برگزاری است .
مثل اینکه زور باید بالا سر مردم باشه .
شاید نمیفهمن که دارن مرتکب قتل میشن.
لطفا بفرمایید ما به کجا باید از دست همسایه هایمان شکایت کنیم.با پدر ومادر پیرم زندگی میکنم اگر مبتلا بشن چکار کنم .
همه تو جهنم دور هم جمع شیم
با اینکه به خاطر گرمای 55 درجه و شرجی و رطوبت 80 درصد و همین طور فشار و قطعی آب و برق کلیه ادارات و بانک های خوزستان تعطیل هستن متاسفانه فولاد خوزستان تعطیل نمیکنه و کارکنان و کارگران بیچاره باید کار کنن در چنین شرایطی.
کرونا هم که هست بدتر
در ضمن کارکنان ادارات و بانک ها که زیر کولر هستن نه در گرما !
خوب در فولاد هم نیروی های شیفتی که بیان برای بخش تولید کفایت میکنه و نیازی به حضور کارکنان همه ی بخش ها خصوصاً دفاتر اداری نیست ولی متأسفانه تا الان برای چندین بار هست که تعطیل ها رو اعمال نمیکنن در فولاد خوزستان.
لطفاً گزارشی تهیه و پیگیری کنید..
من موندم چرا دوستان چنین قیاس مع الفارقی میکنن
اخه تو امریکا روزی 1100 نفر میمیرن درست،ولی تو ایرانم روزی بالای 200 نفر به رحمت خدا میرن
ایا به این نکته توجه دارین که جمعیت امریکا تقریبا چهار برابر ماست و اگر درست محاسبه کنیم نسبت فوت به جمعیت ما بیشتر از نسبت فوت به جمعیت اوناست
چطور تو صدا سیمای ما اونجا بحرانه و روزی هزار بار تو بوقو کرنا میکنن ولی تو ایران بحران محسوب نمیشه؟
4 برابر 200 می شه 800