در روسیه نزدیک به یک میلیون نفر مبتلا شدند و نزدیک به 14 هزار نفر فوت شدند بعد تو ایران 300 هزار نفر گرفتند و 17 هزار نفر فوت کردند.حالا جالبه میان و از عملکرد وحشتناکشون دفاع هم میکنند و سایر کشورها رو به تمسخر میگیرند.متاسفانه این دولت در تمام زمینه ها یه لکه ننگ در تاریخ ایران محسوب میشه که جز بدبختی و سرافکندگی چیزی برای مردم نداشتند
خسته شدیم از بس آمار وحشتناک دیدیم
واقعاً دردناکه که هر روز اینقدر آدم می میره
اقای روحانی یعنی چی؟؟