وقتی می گوییم :کنکور نباید برگزار بشه،می گویند: همه جا بازه همه میرند سر کار ، همه میرند مهمونی ، همه میرند سفر ، فقط کنکور مشکل داره؟
وقتی می گوییم:محرم نباید برگزار بشه می گویند: کنکور سر جاشه ، مهمونی ها سر جاشه ، سفر ها سر جاشه ،چرا محرم رو برگزار نکنیم؟
وقتی می گوییم: مهمونی نرید می گویند: کنکور و محرم و سفر همه چی روبه راهه حالا یه مهمونی ۳ ساعته مشکی ایجاد نمی کنه
طرح ترافیک که مشکی ایجاد نمی کنه
معنی رعایت پروتکلام موقع کنکور دیدیم
حداقل پخش نمیکردین از اخبار شبکه ۱
همه صندلیا نهایت ۵۰ ساعت باهم فاصله داشت
تا کی میخوان مردمو سرکار بزار که جیبشون پرپول بشه
نگا خواست خدا بوده دیگه شاید تا دو سه سال درگیر کرونا باشیم نمیتونی که از کار و زندگیت عقب بمونی بخاطر کرونا
برو ولی رعایت کن
بالاخره خیابون و اینور اونورم میری کنکورم رووش
گودرز کبیر
۱۴:۴۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
هرکی استقلالیه لایک کنه و هرکی پرسپولیسیه دیس لایک میخوام ببینم استقلال چند برابر پرسپولیس هوادار داره
که چی بشه . به تو چی می رسه. فکر کن ببین به چی رسیدی
پیمان
۲۰:۰۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
لطفا کامنت بی ربط به خبر و کاملا بی خاصیت درج نفرمایید و به وقت دیگران احترام بگذارید.
ناشناس
۲۳:۵۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
بچه تو هم حالت خوش نیستااااا
زهرا
۰۹:۲۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
هرسخن جایی و هر نکته مکانی دارد!
واقعا که خیلی بی دردی بچه!
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
کنکور هر چه سریع تر برگزار کنین تا به موج بیکاران کشور افزوده بشه نیاز کشور به جوان بیکار زیاده مخصوصا دکتر فوق لیسانس
کافی یک نفر داخل حوزه امتحانی کنکور عطسه کنه البته اگر کسی کرونا نگیره که دور از جون به جای دانشگاه بره قبرستون
بشینید زندگیتونو کنید کرونا حالا حالا ها هستش باهاش کنار بیاید به کاراتونم برسید فقط رعایت کنید همین دیگه کاری از دستمون نمیاد
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
وای خدای بزرگ کمک کن ، امروز دختر من آزمون استعدادهای درخشان داشت خیلی قشنگ معلم یکی یکی دانش آموزان را با دستش میگشت با همون دستی که به لباسهای اولی میزد بعدی را هم و...
اصلا انگار کرونایی وجود نداره
کاش نمیذاشتی بره. اینا فقط در حد حرف میگن همه پروتکل ها رعایت میشه. اصلا چرا به این معلم اعتراض نکردین؟ باید مجبورش میکردین برای گشتن هر نفر دستکش عوض کنه.
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
نمی خواد آمار بدهی خانومی بس دیگه با این آمار دادنت فقط استراس وهراس به جامعه انتقال میدی
دیگه مردم چیکار کنن؟؟؟؟؟
یک ارگان مثل شهرداری تهران واسه درآمد بیشتر حاضر نیست با ستاد کرونا همکاری کنه و طرح رو برداره و مردم مجبورن از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند توقع بهتر از این رو برای تهران دارید؟
ساعات اداری سر جاش! همه چیز طبق معمول در نتیجه توقع معجزه نداشته باشید!
بابا جان مادرتون این کنکور رو عقب بندازین جونمون رو که از سر راه نیاوردیم امروز توی حوزه ی امتحان تیزهوشان بندرعباس به هیج وجه پروتکل ها رعایت نشد ازدحام شدید خانواده ها وجود داشت مراقب ها فقط یک ماسک داشتن
وقتی می گوییم:محرم نباید برگزار بشه می گویند: کنکور سر جاشه ، مهمونی ها سر جاشه ، سفر ها سر جاشه ،چرا محرم رو برگزار نکنیم؟
وقتی می گوییم: مهمونی نرید می گویند: کنکور و محرم و سفر همه چی روبه راهه حالا یه مهمونی ۳ ساعته مشکی ایجاد نمی کنه
طرح ترافیک که مشکی ایجاد نمی کنه
و این چنین روزی ۲۰۰تا کشته به خاطر بی خیالی داریم
حداقل پخش نمیکردین از اخبار شبکه ۱
همه صندلیا نهایت ۵۰ ساعت باهم فاصله داشت
تا کی میخوان مردمو سرکار بزار که جیبشون پرپول بشه
برو ولی رعایت کن
بالاخره خیابون و اینور اونورم میری کنکورم رووش
واقعا که خیلی بی دردی بچه!
کافی یک نفر داخل حوزه امتحانی کنکور عطسه کنه البته اگر کسی کرونا نگیره که دور از جون به جای دانشگاه بره قبرستون
اصلا انگار کرونایی وجود نداره
به فریادمون برس
یک ارگان مثل شهرداری تهران واسه درآمد بیشتر حاضر نیست با ستاد کرونا همکاری کنه و طرح رو برداره و مردم مجبورن از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند توقع بهتر از این رو برای تهران دارید؟
ساعات اداری سر جاش! همه چیز طبق معمول در نتیجه توقع معجزه نداشته باشید!
رو که رو نیست سنگ پا قزوینه،
بازم تو امدی؟؟؟؟؟!!!!