نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۵:۰۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
آمار فوتی ها یک ماه هست.۲۰۰ تا ۲۳۰ هی تغییر میکنه..در حالی که ۶۰ درصد مردم اصلا رعایت نمیکنن...بنظرم این آمار صحیح نیست..
Iran (Islamic Republic of)
دانشمند افسانه ای
۱۴:۵۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
وقتی می گوییم :کنکور نباید برگزار بشه،می گویند: همه جا بازه همه میرند سر کار ، همه میرند مهمونی ، همه میرند سفر ، فقط کنکور مشکل داره؟
وقتی می گوییم:محرم نباید برگزار بشه می گویند: کنکور سر جاشه ، مهمونی ها سر جاشه ، سفر ها سر جاشه ،چرا محرم رو برگزار نکنیم؟
وقتی می گوییم: مهمونی نرید می گویند: کنکور و محرم و سفر همه چی روبه راهه حالا یه مهمونی ۳ ساعته مشکی ایجاد نمی کنه
طرح ترافیک که مشکی ایجاد نمی کنه

و این چنین روزی ۲۰۰تا کشته به خاطر بی خیالی داریم
Netherlands
ناشناس
۱۴:۵۵ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
نتیجه باز کردن مساجد و اماکن مذهبی همین میشه دیگه.بعد محرم هم باید برای خودمون عزاداری کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
بخاطر یک بی نماز درب مسجد را نمی بندند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
نکه مردم اصلا عروسی نمیگیرن اصلا مهمونی نمیگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
معنی رعایت پروتکلام موقع کنکور دیدیم
حداقل پخش نمیکردین از اخبار شبکه ۱
همه صندلیا نهایت ۵۰ ساعت باهم فاصله داشت
تا کی میخوان مردمو سرکار بزار که جیبشون پرپول بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
باید فاصله ها زیاد باشه حتی 3 متر
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۴:۵۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
من کنکور دکتری دارم و به خاطر سلامتی خودم و خانوادم شرکت نمی کنم. چون پروتکل ها شون مثل فاصله گذاری اجتماعیشون فقط در حد حرفه.
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۱:۴۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
نگا خواست خدا بوده دیگه شاید تا دو سه سال درگیر کرونا باشیم نمیتونی که از کار و زندگیت عقب بمونی بخاطر کرونا
برو ولی رعایت کن
بالاخره خیابون و اینور اونورم میری کنکورم رووش
Iran (Islamic Republic of)
گودرز کبیر
۱۴:۴۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
هرکی استقلالیه لایک کنه و هرکی پرسپولیسیه دیس لایک میخوام ببینم استقلال چند برابر پرسپولیس هوادار داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
که چی بشه . به تو چی می رسه. فکر کن ببین به چی رسیدی
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۲۰:۰۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
لطفا کامنت بی ربط به خبر و کاملا بی خاصیت درج نفرمایید و به وقت دیگران احترام بگذارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
بچه تو هم حالت خوش نیستااااا
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۹:۲۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
هرسخن جایی و هر نکته مکانی دارد!
واقعا که خیلی بی دردی بچه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
کنکور هر چه سریع تر برگزار کنین تا به موج بیکاران کشور افزوده بشه نیاز کشور به جوان بیکار زیاده مخصوصا دکتر فوق لیسانس
کافی یک نفر داخل حوزه امتحانی کنکور عطسه کنه البته اگر کسی کرونا نگیره که دور از جون به جای دانشگاه بره قبرستون
Iran (Islamic Republic of)
نیوشا
۱۴:۴۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
کنکور رو لغو کنید.ما دوست نداریم بریم دانشگاه تا یک تحصیلکرده بیکارباشیم
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۱:۴۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
بشینید زندگیتونو کنید کرونا حالا حالا ها هستش باهاش کنار بیاید به کاراتونم برسید فقط رعایت کنید همین دیگه کاری از دستمون نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
وای خدای بزرگ کمک کن ، امروز دختر من آزمون استعدادهای درخشان داشت خیلی قشنگ معلم یکی یکی دانش آموزان را با دستش میگشت با همون دستی که به لباسهای اولی میزد بعدی را هم و...
اصلا انگار کرونایی وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
یا خدا
به فریادمون برس
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۰۵:۵۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
کاش نمیذاشتی بره. اینا فقط در حد حرف میگن همه پروتکل ها رعایت میشه. اصلا چرا به این معلم اعتراض نکردین؟ باید مجبورش میکردین برای گشتن هر نفر دستکش عوض کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
نمی خواد آمار بدهی خانومی بس دیگه با این آمار دادنت فقط استراس وهراس به جامعه انتقال میدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
دیگه مردم چیکار کنن؟؟؟؟؟
یک ارگان مثل شهرداری تهران واسه درآمد بیشتر حاضر نیست با ستاد کرونا همکاری کنه و طرح رو برداره و مردم مجبورن از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند توقع بهتر از این رو برای تهران دارید؟
ساعات اداری سر جاش! همه چیز طبق معمول در نتیجه توقع معجزه نداشته باشید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
تازه زباله گردها هم با قوت کار می کن و میکروب و عفونت رو پخش می کنن!!!!! ساماندهی که اصلاً توی کار شهرداری نیست
Iran (Islamic Republic of)
احمدخوریان
۱۴:۳۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
من که ۸ میلیون درآمد دارم و مشکلی برای قرنطینه ندارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
باشه فهمیدیم ندید بدیدی
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۲۱:۳۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
انشالله ک خدا بیشتربهت بده ولی اگرازراه حرومه انشالله نتونی ب قرنطینه برسی بااین حرفت دل خیلیهامیسوزونی اه میکشن ملت فقیرن خوب نیست پولتوب رخ بکشی یهودیدی ب قول پدرم ب مالت ننازبه شبی بنده ب حسنت نناز به تبی بنده..یکم ب فقیرهاکمک کن اگرانسانی
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۰۵:۵۴ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
ان شاالله خدا زیادش کنه. ولی خجالت نمیکشی برای خیلی از مردمی که مشکل اقتصادی دارن و تو خرجشون موندن پز میدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
میخوای دارایتو به رخ بکشی برادر من 8میلیون پول یک ساعت منه بشین تو خونت از قرنطینت لذت ببر
Iran (Islamic Republic of)
ستاره
۱۶:۱۶ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
یا مقلب القلوب.
رو که رو نیست سنگ پا قزوینه،
بازم تو امدی؟؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
کنکور برگزار شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
بابا جان مادرتون این کنکور رو عقب بندازین جونمون رو که از سر راه نیاوردیم امروز توی حوزه ی امتحان تیزهوشان بندرعباس به هیج وجه پروتکل ها رعایت نشد ازدحام شدید خانواده ها وجود داشت مراقب ها فقط یک ماسک داشتن
Iran (Islamic Republic of)
علی بشیرخور
۱۴:۳۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
جان هرکی دوست دارین ماسک بزنید