نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۰
در انتظار بررسی: ۰
Luxembourg
Ali
۱۶:۳۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
بخدا اینا دیوانن کنکور برگزار کنن روزی 1500میمیره
ولی پول مهمه واسشون
Iran (Islamic Republic of)
گودرز کبیر
۱۶:۰۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
استقلال سرور پرسپولیسه لایک
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۸:۳۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
لایک درووووود بر استقلال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
که چی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
بابا عقده ای
اینجا صحبت جان انسانهاست
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۱:۳۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
بی مزه ی بی ربط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
باز این گوزدرز نظر داد
Iran (Islamic Republic of)
امپراطور
۱۶:۰۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
فردا بزرگترین جنایت در حق گوسفند ها انجام میشه.
سازمان بین الملل گوسفندان در این رابطه بیانیه ارسال میکنند
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۶:۰۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
سلام
لطفا مسئولین بفکر کادر درمان باشند.
از نیروهای داوطلب در بیمارستانها ومراکز درمانی استفاده کنید وبه پرسنل به صورت نوبتی استراحت بدید .پاییز توانی برایشان نمیماند.
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
شما اگه داوطلبی؟"بسم الله"
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
چی داری میگی شما؟؟؟ وقتی تمام اجتماعات و مراسماتو ازمونها مثل قبل پابرجا هستند و هییییییچ فکری به حالشون نشده مردم نمیتونن به کرونا بگن برو پرستارامون خستن تا همین الانم امارها خیلی چیزا نشون میده اما نگران نباش جای این پرسنل هارو داوطلبین پذیرفته در پزشکی و پیراپزشکی امسال پر میکنن سنجش همشو جبران میکنه نگران نباش
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۱:۳۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
واقعا بیچاره پرستارا و دکترا چه میکنن از خستگی
Iran (Islamic Republic of)
یه پرستار
۲۲:۱۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
امروز همکار من که هنوز مدت قرنطینش تموم نشده بود با اجبار به سر کار اومد و خطر آلوده شدن تمام پرسنل وجود داشت. ما که پرسنل بیمارستان هستیم و خودمون این مسائل رو رعایت نمیکنیم چه انتظاری از مردم هست. ماشالله باشگاه خبرنگاران هم که پیگیر نیست. برای بررسی فقط کافیه یه سر به بیمارستان خورشید اصفهان بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
خدا رحم کنه
اگر رعایت کنیم دیگه شاهد پر شدن بیمارستان ها نخواهیم بود
به خدا حق الناس است
مراعات کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
با این پروتکل های کنکور خدا کنه امار خیلی نره بالا واقعا افتضاح بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
اصلا خود مسئولان هم نمیدونن چیکار کنن حق بدین بهشون. باز گیلان و قم هم اومدن وسط بازی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
مازندران که صدر با این همه مسافر چقدر هم مسولین به فکر هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
یا حسین به داد ما برس یا حسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
یعنی هفته ای ۱۵۰۰تا ۱۶۰۰ فوتی یا خداااا .... ایی چ ویروس کثیف وساختگیه ??? خدایا باعث وبانیشو دیگه نابود کن مرگ حقه اما ب خواست خدا ن دستی تو کار خدا هم دخالت میکنن خدایا خودت رحم کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
واقعاً. خدا باعث و بانی این ویروس رو به سزای عملش برسونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
مردم اصلارعایت نمیکننداگه همدیگررودوست داریدرعایت کنیدخواهش میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
ما باید مراقب سلامتی خودمون و دیگران باشیم وگرنه آسیب می زنه این ویروس و شوخی هم نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
رکوردار میشیم یزمانی چقد دلمون واسه ایتالیا واسپانیا سوخت فک کنم رکورد ایی دو کشورو زدیم یا خدااا
Iran (Islamic Republic of)
کارن
۱۵:۲۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
واقعاً داریم ب کجا می‌رسیم

دیگه مردن روزانه 200تا عین خیال هیچکس نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
چون قانون نیست بی خیال، قانون گذار که اینه وای به حال مردم عادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
تعداد با دلار رقابت دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
سلام من امروز رفتم برای کنکور. فعلا که سالمم. همه ماسک زده بودن در هر کلاس ده نفر بودیم ولیاز طرف بهداشت هیچ نظارتی وجود نداشت مثل سال های قبل برگزار شد تغییر خاصی ندیدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
آخه این چه آماریه ...نه میره بالا نه میره پایین..همش دوهزار مبتلا ،هزار بستری ...از موج دوم یک ونیم ماهه گذشته..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
لعنت به این کرونا تو این وضع بد اینم شده قوز بالا قوز
تمام هم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
ها ولا ۵ ماهه شب وروز نداریم زندگیمون فلج شده . خسته شدیم خدایا کمک کن