سلام
لطفا مسئولین بفکر کادر درمان باشند.
از نیروهای داوطلب در بیمارستانها ومراکز درمانی استفاده کنید وبه پرسنل به صورت نوبتی استراحت بدید .پاییز توانی برایشان نمیماند.
باتشکر
چی داری میگی شما؟؟؟ وقتی تمام اجتماعات و مراسماتو ازمونها مثل قبل پابرجا هستند و هییییییچ فکری به حالشون نشده مردم نمیتونن به کرونا بگن برو پرستارامون خستن تا همین الانم امارها خیلی چیزا نشون میده اما نگران نباش جای این پرسنل هارو داوطلبین پذیرفته در پزشکی و پیراپزشکی امسال پر میکنن سنجش همشو جبران میکنه نگران نباش
سارا
۲۱:۳۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
واقعا بیچاره پرستارا و دکترا چه میکنن از خستگی
یه پرستار
۲۲:۱۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
امروز همکار من که هنوز مدت قرنطینش تموم نشده بود با اجبار به سر کار اومد و خطر آلوده شدن تمام پرسنل وجود داشت. ما که پرسنل بیمارستان هستیم و خودمون این مسائل رو رعایت نمیکنیم چه انتظاری از مردم هست. ماشالله باشگاه خبرنگاران هم که پیگیر نیست. برای بررسی فقط کافیه یه سر به بیمارستان خورشید اصفهان بزنید
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
خدا رحم کنه
اگر رعایت کنیم دیگه شاهد پر شدن بیمارستان ها نخواهیم بود
به خدا حق الناس است
مراعات کنیم
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
با این پروتکل های کنکور خدا کنه امار خیلی نره بالا واقعا افتضاح بود
یعنی هفته ای ۱۵۰۰تا ۱۶۰۰ فوتی یا خداااا .... ایی چ ویروس کثیف وساختگیه ??? خدایا باعث وبانیشو دیگه نابود کن مرگ حقه اما ب خواست خدا ن دستی تو کار خدا هم دخالت میکنن خدایا خودت رحم کن
سلام من امروز رفتم برای کنکور. فعلا که سالمم. همه ماسک زده بودن در هر کلاس ده نفر بودیم ولیاز طرف بهداشت هیچ نظارتی وجود نداشت مثل سال های قبل برگزار شد تغییر خاصی ندیدم.
ولی پول مهمه واسشون
اینجا صحبت جان انسانهاست
سازمان بین الملل گوسفندان در این رابطه بیانیه ارسال میکنند
لطفا مسئولین بفکر کادر درمان باشند.
از نیروهای داوطلب در بیمارستانها ومراکز درمانی استفاده کنید وبه پرسنل به صورت نوبتی استراحت بدید .پاییز توانی برایشان نمیماند.
باتشکر
اگر رعایت کنیم دیگه شاهد پر شدن بیمارستان ها نخواهیم بود
به خدا حق الناس است
مراعات کنیم
دیگه مردن روزانه 200تا عین خیال هیچکس نیست
تمام هم نمیشه