اول اینکه خوزستان دیرتر وارد پیک اول شد و دیرتر هم وارد پیک دوم خواهد شد. من به شما قول میدم با همت مسیولان خوزستانی پیک دوم اخرین پیک کرونا در خوزستان خواهد بود و فاجعه انسانی بسیار شدیدتر از قبل رخ خواهد داد. دوم اینکه استرس امتحان و ازمون همیشه هست و لی چیزی که همیشه نیست جان انسان هاست. خدا گفته نتیجه ی کوچکترین تا بزرگترین کار های خوب و بدتون را خواهید دید.
دارو نیست عزیز اینی که میگن چند هفته دیگه میاد دارویی که عوارض بیماری کم میکنه داخل بازار سیاه 60 میلیون میفروشن ایران نمونه داخلی درست کرده و میگه چند هفته دیگه وارد بازار میشه
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
فعلا کرونا درمان قطعی نداره، اگه بخواد بکشه و بدن توان نداشته باشه هیچ کاری نمیشه کرد، فقط باید رعایت کرد، سیستم توان تجهیز امکانات نداره، خدایش جدی بگیرین، احتمالا امار فوتی ها متاسفانه تو روزای اینده بیشتر میشه، چون مریض بدحال زیاده، الان شمال تو مناطق توریستی اوضاع زرشکیه، خواهشا مسافرت نرین
مخالفان تعویق کنکور 3 دسته اند 1)درس نخوندن و میخوان هرچه زودتر از زیر فشار خانواده خارج شن 2)سطحی و فرار درس خوندن و میترسن هر لحظه از یادشون بره 3)مافیای کنکورن
ناشناس عزیز اصلا هم معلوم نیست مافیای کنکوری هستی و می خوای صورت مسله رو پاک کنی
سرباز وطن
۱۶:۴۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
موافقان برگزاری کنکور هم 4 دسنj اند 1)اتفاقا مافیای کنکور برای ثبت نام آزمونهای سال جدید و کلاسها 2)بچه هایی که دروس نخوندند میخوان زود از دستش خلاص بشند 3)سطحی درس خوندن میترسن از یادشون بره پس زودتر کنکور بدن 4)فکر میکنند فقط خودشون درس بلدند و خوندند و بقیه بیسوادند آخرشم میشینند برای سال بعد
محدثه سلامی
۱۶:۵۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
از دوستان عزیز خواهشمند که کامنت رو با دقت بخونن بعد پاسخ بدن . بنده هم گفتم مخالفان تعویق یا همون موافق برگزاری کنکور
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
مردم عزیز ما پنج شنبه کنکور دکتری داریم همگی برامون دعا کنین جوونیم هزارتا آرزو داریم ایشالا سلامت از جلسه کنکور بیرون بیایم.
خیلی فرقی نکرده.
قبل از کرونا روزانه حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر تو تصادفات فوتی داشتیم.
الان روزانه ۲۲۰ نفرش شیفت شده رو کرونا ۷۰-۸۰ نفر هم تو تصادف فوت میکنن.
خیر . دوست عزیز آمار سالیانه رانندگی در ایران حدود 18000 نفر یعنی روزانه حدود 50 نفر در سال 98 بوده است. الان کرونا متاسفانه 4 تا 5 برابر تصادفات از ملت قربانی می گیرد.
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
دوست عزیز پژوهشگر متاسفانه مطلب من رو به میل خودشون تغییر دادند
ناشناس
۲۱:۲۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
هر روز به اندازه سقوط یک هواپیما فوت میکنند، دربین فوتی ها پرستار و دکتر و افراد مهم خدمتگذار مردم کم نبوده اند، ای کاش برای اینها هم شمع روشن میشد
ناشناس
۱۶:۰۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
Yjc واقعا نمیخوای ی پیگیری بابت کنکورها انجام بدی ؟؟یعنی باید بزاری بعد یکی دو هفته بعد از برگزاری کنکورها و آمار فوتی ی تکونی بخوری ؟خداییش الان وقته این تجمع میلیونی هست ؟ دکتر نمکی و ستاد کرونا که کلا بیخیال شده اگه جوونی خدای نکرده فوت کنه بعد از برگزاری آزمونها کی جوابگو هست ؟
بشینن ی تصمیم درست بگیرن ورودی دانشگاها از بهمن بشه ی مقدار تعویق بیفته حداقل این پیک دوم کمتر بشه الان شدیدا خطرناک شده کجای دنیا با این شرایط ده تا ازمون برگزار میکنه اخه؟؟وای بر ما که روحانی رییس جمهور عین خیالش نیست
هیچ فرقی نمیکنه کرونا فعلا فعلنا هست هرچی پیش میریم بدتر میشه دیگه کی کنکور روبگیرن حتی همن تیرماه هم بود بهتر بود همین بچه ها امتحانات را با اون وضع ناجور مدارس دادن تازه کنکور با بازرسان با رعایت اصول برگزار میشه
آیدا
۱۱:۰۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
کاش زودتر بگیرن آزمون سراسری رو،بچه ها داغون شدن از استرس و فکر
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
به عنوان یه جوان این مملکت دلمون فقط میخواست درسمون را بخونیم، بریم سرکار، زندگی تشکیل بدیم تنها چیزی که نصیبمون شده اینه که بریم توی آمار فوتی های کرونا، چه سر جلسه کنکور چه توی پادگان.
واقعا کوتاه بیا اگه از جونت سیر شدی راه های زیادی هست که خلاص بشی
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
آقایون وقتی کنکور ارشد رو برگزار کردند فرداش میگن دیدید الکی می ترسیدید هیچ اتفاقی نیوفتاد بنابراین برای مقابله با این ترفند احتمالی بهتره که بعد از کنکور ، یه تابلوی روزشمار نصب بشه
قبل از کرونا روزانه حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر تو تصادفات فوتی داشتیم.
الان روزانه ۲۲۰ نفرش شیفت شده رو کرونا ۷۰-۸۰ نفر هم تو تصادف فوت میکنن.
بشینن ی تصمیم درست بگیرن ورودی دانشگاها از بهمن بشه ی مقدار تعویق بیفته حداقل این پیک دوم کمتر بشه الان شدیدا خطرناک شده کجای دنیا با این شرایط ده تا ازمون برگزار میکنه اخه؟؟وای بر ما که روحانی رییس جمهور عین خیالش نیست