نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۲۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
دردناکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
اول اینکه خوزستان دیرتر وارد پیک اول شد و دیرتر هم وارد پیک دوم خواهد شد. من به شما قول میدم با همت مسیولان خوزستانی پیک دوم اخرین پیک کرونا در خوزستان خواهد بود و فاجعه انسانی بسیار شدیدتر از قبل رخ خواهد داد. دوم اینکه استرس امتحان و ازمون همیشه هست و لی چیزی که همیشه نیست جان انسان هاست. خدا گفته نتیجه ی کوچکترین تا بزرگترین کار های خوب و بدتون را خواهید دید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
خوزستان ۳ ماهه قرمزه شما هنوز میگید موج دومش نیومده خوزستان دیشب سه تا فقط شهرستان ایذه فوتی داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
مسوولین خوزستان ک افتضاحن بخصوص استاندار هر روز ی شهرستان مشکل جدی آب وفاضلاب نمیدونم چی داره
Iran (Islamic Republic of)
saeid
۱۶:۵۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
من نمیفهمم مگه نمیگن داروی ایرانی کرونا تا 3 هفته دیگه میاد یعنی داروشو پیدا کردن. چرا اینقدر آمار فوتی ها زیاده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
دارو نیست عزیز اینی که میگن چند هفته دیگه میاد دارویی که عوارض بیماری کم میکنه داخل بازار سیاه 60 میلیون میفروشن ایران نمونه داخلی‌ درست کرده و میگه چند هفته دیگه وارد بازار میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
فعلا کرونا درمان قطعی نداره، اگه بخواد بکشه و بدن توان نداشته باشه هیچ کاری نمیشه کرد، فقط باید رعایت کرد، سیستم توان تجهیز امکانات نداره، خدایش جدی بگیرین، احتمالا امار فوتی ها متاسفانه تو روزای اینده بیشتر میشه، چون مریض بدحال زیاده، الان شمال تو مناطق توریستی اوضاع زرشکیه، خواهشا مسافرت نرین
Norway
ناشناس
۱۶:۵۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
کنکور باید عقب بیفتد
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
بچه ها فقط شیرموز بخورین بدنتون تقویت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
چشم
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۲۰:۳۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
وقتی گرون هست چه جور بخوریم
Iran (Islamic Republic of)
محدثه سلامی
۱۶:۲۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
مخالفان تعویق کنکور 3 دسته اند 1)درس نخوندن و میخوان هرچه زودتر از زیر فشار خانواده خارج شن 2)سطحی و فرار درس خوندن و میترسن هر لحظه از یادشون بره 3)مافیای کنکورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
مافیا که مخالف تعویق هست چون به ضررشون تموم میشه
Iran (Islamic Republic of)
محدثه سلامی
۱۶:۴۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
ناشناس عزیز اصلا هم معلوم نیست مافیای کنکوری هستی و می خوای صورت مسله رو پاک کنی
Iran (Islamic Republic of)
سرباز وطن
۱۶:۴۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
موافقان برگزاری کنکور هم 4 دسنj اند 1)اتفاقا مافیای کنکور برای ثبت نام آزمونهای سال جدید و کلاسها 2)بچه هایی که دروس نخوندند میخوان زود از دستش خلاص بشند 3)سطحی درس خوندن میترسن از یادشون بره پس زودتر کنکور بدن 4)فکر میکنند فقط خودشون درس بلدند و خوندند و بقیه بیسوادند آخرشم میشینند برای سال بعد
Iran (Islamic Republic of)
محدثه سلامی
۱۶:۵۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
از دوستان عزیز خواهشمند که کامنت رو با دقت بخونن بعد پاسخ بدن . بنده هم گفتم مخالفان تعویق یا همون موافق برگزاری کنکور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
مردم عزیز ما پنج شنبه کنکور دکتری داریم همگی برامون دعا کنین جوونیم هزارتا آرزو داریم ایشالا سلامت از جلسه کنکور بیرون بیایم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
انشاالله با آرزوی موفقیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
بله
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۱۷:۴۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
ایشاالله دکتر بشید نه مریض
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۲۰:۳۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
توکل بخدا الهی همگی سلامت باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
فاتحه
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۱۶:۱۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
تنها راه نجات کشور از موج سوم کرونا #تعویق_کنکور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
سکوت بهترین دوا بر درد های ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
کاربر پاسخگو پس تو هم ساکت باش!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
تعویق کنکور برگزار نکردن مراسم عزاداری و دوری از هر گونه تجمعه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
انگار بچه های دکتری آدم نیستن
Italy
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
ظاهرا ما دیگه به اندازه کافی عمر کردیم. وقت مشارکت ما در رونق قبرستان هاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
خوب امتحان نده زور که نیست
Norway
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
#تعویق_کنکور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
خیلی فرقی نکرده.
قبل از کرونا روزانه حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر تو تصادفات فوتی داشتیم.
الان روزانه ۲۲۰ نفرش شیفت شده رو کرونا ۷۰-۸۰ نفر هم تو تصادف فوت میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
پژوهشگر
۱۶:۲۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
خیر . دوست عزیز آمار سالیانه رانندگی در ایران حدود 18000 نفر یعنی روزانه حدود 50 نفر در سال 98 بوده است. الان کرونا متاسفانه 4 تا 5 برابر تصادفات از ملت قربانی می گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
دوست عزیز پژوهشگر متاسفانه مطلب من رو به میل خودشون تغییر دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
هر روز به اندازه سقوط یک هواپیما فوت میکنند، دربین فوتی ها پرستار و دکتر و افراد مهم خدمتگذار مردم کم نبوده اند، ای کاش برای اینها هم شمع روشن میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
Yjc واقعا نمیخوای ی پیگیری بابت کنکورها انجام بدی ؟؟یعنی باید بزاری بعد یکی دو هفته بعد از برگزاری کنکورها و آمار فوتی ی تکونی بخوری ؟خداییش الان وقته این تجمع میلیونی هست ؟ دکتر نمکی و ستاد کرونا که کلا بیخیال شده اگه جوونی خدای نکرده فوت کنه بعد از برگزاری آزمونها کی جوابگو هست ؟
بشینن ی تصمیم درست بگیرن ورودی دانشگاها از بهمن بشه ی مقدار تعویق بیفته حداقل این پیک دوم کمتر بشه الان شدیدا خطرناک شده کجای دنیا با این شرایط ده تا ازمون برگزار میکنه اخه؟؟وای بر ما که روحانی رییس جمهور عین خیالش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
شما کنکور نده
Iran (Islamic Republic of)
یاس
۰۸:۲۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
هیچ فرقی نمیکنه کرونا فعلا فعلنا هست هرچی پیش میریم بدتر میشه دیگه کی کنکور روبگیرن حتی همن تیرماه هم بود بهتر بود همین بچه ها امتحانات را با اون وضع ناجور مدارس دادن تازه کنکور با بازرسان با رعایت اصول برگزار میشه
Iran (Islamic Republic of)
آیدا
۱۱:۰۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
کاش زودتر بگیرن آزمون سراسری رو،بچه ها داغون شدن از استرس و فکر
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
به عنوان یه جوان این مملکت دلمون فقط میخواست درسمون را بخونیم، بریم سرکار، زندگی تشکیل بدیم تنها چیزی که نصیبمون شده اینه که بریم توی آمار فوتی های کرونا، چه سر جلسه کنکور چه توی پادگان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
کنکور سر جاشه بهونه نکنید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
تو چکاره ای
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری
۱۷:۴۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
واقعا کوتاه بیا اگه از جونت سیر شدی راه های زیادی هست که خلاص بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
آقایون وقتی کنکور ارشد رو برگزار کردند فرداش میگن دیدید الکی می ترسیدید هیچ اتفاقی نیوفتاد بنابراین برای مقابله با این ترفند احتمالی بهتره که بعد از کنکور ، یه تابلوی روزشمار نصب بشه