کنکور امسال مسابقه اینه که کی زودتر میمیره و میره توی آمار
من این پنج شنبه همه تلاشم را میکنم که اول بشم.
اگه هم اون نشد همه تلاشم را میکنم که دو ماه که رفتم سربازی اونجا اول بشم.
این تلاش ها بی فایده است. کنکور برگزار خواهد شد. چه بخواهید چه نخواهید که اگر نمیخواهید نروید کنکور بدهید
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
ما هم راستش دلمون میخواد نریم کنکور بدیم ولی پشت بندش باید بریم پادگان که قطعا دیگه کرونا برای خانواده به ارمغان بیاریم. نه میخوایم بمیریم و نه میخوایم کسی را بکشیم، فقط میخوایم ادامه تحصیل بدیم.
آقامجید❤❤
۱۴:۳۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
همه جارو تعطیل کنیدو به حساب مردم پول بریزید هیچکس سرکار نمیره
من این پنج شنبه همه تلاشم را میکنم که اول بشم.
اگه هم اون نشد همه تلاشم را میکنم که دو ماه که رفتم سربازی اونجا اول بشم.
قرار نیست قرنطینه کنید؟
با برگزاری کنکور ، این عدد به 350 نفر و حتی بیشتر خواهد رسید .