نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۲۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
حالا بعد کنکور چی شود!!!!
Iran (Islamic Republic of)
امیررضا
۱۹:۱۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
عزیزان سازمان سنجش میگه پروتکل ها رو به صورت جدی اجرا خواهیم کرد یکی نیست بگه داداش من تو یه صندلی چپ و راست رو برای داوطلب نمیتونی درست بزاری بعد پروتکل میخوای رعایت کنی
اگر به برگزاری مثل چین برگزار کنید نه افغانستان
Iran (Islamic Republic of)
تاکی؟
۱۹:۱۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
این دنیا دیگه بدرد نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
پول اسکن ریه خیلی گرونه من 250000تومن دادم آزمایش خون اصلا معلوم نمیکنه فقط اسکن ریه معلوم میکنه واس من آزمایش خونم مشکل نداشت ولی اسکن ریه دادم معلوم شد کرونا دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
دیگه تست کم اوردن اوایل ک موج دوم نبود هرکی میرفت ازش تست میگرفتن یا یکی مبتلا میشد میگفتن کل خونواده ت بیان تست بدن الان ن
Iran (Islamic Republic of)
اتوسا
۱۹:۱۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
قربون امام حسین برم کی امام‌حسین گفتن لیاید بیرون مردم رو به کشتن بدین این خودش حق الناسه
اگه راست میگید یکسال بشینید چهار تا کناب در مورد زندگی امام حسین و‌راه و روش زندگیش بخونید یاد بگیرید یا تو‌ تی وی برنامه پخش کنن مردم عزاداری کنن حتما باید جمع بشن تو محیطبسته و کشتار جمعی بشع
بعد تو عروسی ملت کرونا میگیرن تو عزا نمیگیرن
Iran (Islamic Republic of)
یاعلی مدد
۰۸:۴۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
کاملا درست فرماید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
امام زین العابدین در واقعه کربلا حضور نداشتند میدونید چرا چون حالشون مساعد نبود این درس مهمی هست که امسال از ماه محرم باید یاد بگیریم سلامتی اولویت بر هر چیز در این جهانه
باشد که رستگار شوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
حالا کنکور برگزار بشه دیدن داده!!
یک میلیون شرکت کننده چهار ساعت فضای بسته
حدود ۴ میلیون نفر درگیر این ویروس میشن
لااقل فضای باز بذارین و تمام سوالات رو با هم بدین و فاصله هارو زیاد بذارین برید ببینید چین چجوری کنکور برگزار کرد بعد بیایید بگید چون اونجا برگزار شده ما هم میکنیم.
Netherlands
ناشناس
۱۸:۲۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
زمستان یاتو هوای سرد.قدرت انتشارویروس به هشت مترمیرسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
41 یکسال محرم برگزار شده بخاطر این بیماری امروز برگزار نشه.روزانه هزاران نوع حق خوری میکنیم .حالا امسال محرم نشه وی میشه ضروری نیست ک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
حالا با توجه به وضعیت امسال شما نیاز نیست نگران باشی
قطعا افرادی که میرن کمن و ریسک بیماری خیلی کمتر میشه
میشه اجبار کرد که اونایی میخوان برن نرن؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
بجای اینکه بگی مراسم سیدالشهداء برگزار نشه بگو حق خوری نکنیم.
مراسم باتوکل بخدا و در ظل توجهات امام زمان علیه السلام به نحو احسن برگزار خواهد شد تا چشم دشمنان مخالف مکتب سیدابسهداء کور شود و بااعجاز حضرت و رعایت مسائل بهداشتی ان شاءالله برعزاداران هم اتفاقی نمی افتد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
چرا منفی دادین خو راست میگه بهترین حرفو زده ایووول گل گفتین همونایی ک منفی دادن برن جون لابد حقوق بگیر دولتن ما بدبختا پول ی آزمایش کرونا ک جدیدا آزادم هس نداریم قربون امام حسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
ما ک نمیریم مسوولین خودشون برن بعضی خیلی وقته تو صحنه نیستشون فردا از یاد میرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
یعنی کرونا تو عروسی و عزا میاد و تو ماه های محرم و صفر یه جا میشینه؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۱۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
کرونا مردم را به فنا داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
مردم گناه خودشان را میکنند و خدا هم دعایی را مستجاب نمی کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
گناه کسی را بر دیگری نتوان نوشت
Iran (Islamic Republic of)
ایرج آجیل فروش
۱۷:۰۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
در دوران کرونا آجیل بخورید . بدن رو تقویت میکنه .
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۲۰:۳۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
خیلی که ارزون هست آجیل اگه راست میگین ارزون کنین تا بخریم
Germany
ناشناس
۲۱:۴۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
گرونه خخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
باشه پول بده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
کی پول داره آحیل بخره ما پول نون شبم نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
میگم بیان جمعت کنن ها
Netherlands
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
دوستان ویروس کروناهمه گیره وهمه بایدبه ویروس مبتلابشن اگه میگن رعایت کنیدبخاطراینه که بیمارستان هاپرنشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
تو از کدوم قبرستونی مدرک پزشکی گرفتی ؟
Netherlands
ناشناس
۱۸:۲۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
آره درسته تاآخرین نفر روی کره خاکی به کرونامبتلامیشن منتها هرکسی که بنیه قوی تری داره وبیماری زمینه ای نداشته باشه شانس زنده ماندنش بیشتره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
تو این اوضاع احوال بد ، بعضی از خدا بی خبرا هم وقت گیر آوردند که مردم را به بیراهه ببرند و بیشتر گرفتارشون کنند
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۲۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
خودت میدونی چی میگی؟ همه باید بگیرن؟ میدونی ریه ات مثل قبل نمیشه دیگه؟میدونی هنوز ناشناخته است و ممکنه در درازمدت چه اثرات بدی داشته باشه ؟ وای خدایا
Iran (Islamic Republic of)
یارب
۰۸:۵۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
بایدبهداشت رو رعایت کنیم ماسک بزنیم که مبتلا نشیم
Iran (Islamic Republic of)
احمدخوریان
۱۷:۰۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
من ماهی 8 میلیون میاد حسابم. الان 5 ماهه خونه نشستم زیر باد کولر . بیرون نمیرم تا کرونا نگیرم . خوش به حالم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
خداشفات بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
باور کنیم آیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
خدا رو شکر ایشالا سلامت بمونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
چقد کم
Iran (Islamic Republic of)
mino
۲۰:۰۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
ادمایی مثل تو که به همزاد پندای اهمیت نمیدن که حال و روز مردم همینه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
استراحت کن !
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۲۰:۳۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
این ۸ میلیون از کجا میاد حساب شما؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
خیلی ها مثل شما هستند، شکر گذار باش و اگر توان داری به نیازمندان کمک کن
Iran (Islamic Republic of)
کیهان
۲۱:۳۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
قبلا ۵میلیون می گرفتی جناب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
توهم زدن هم یکی از علائم جدید کروناست ..برو تست بده
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۱۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
ریال یا تومن آقای مثلا خوش به حال
به کجا وصلی که دستتو گذاشتی رو دستت و ماهی n تومن میاد حسابت
فکر کنم از این تازه به دوران رسیده‌هایی که فکر میکنند با گفتن حقوقشون میتونن خودشون رو دل‌خوش کنند.
و فقط هم این جمله رو میتونی تایپ کنی یا اینکه اصلا تایپ بلد نیستی و دادی اینو برات نوشتن و تو هر خبری اینو می‌نویسی
فقط خدا میتونه شفات بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
آدم سراغ دارم ۲۰۰ میلیون داره میگیره چی میگی تو بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
دروغ میگه این بابا
زیر همه خبرها پست میزاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
الان عقده داری یه کمبود محبت و توجه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
متاسفم بر اداره آمار بانک مرکزی که تو این شرایط برای آمار گرفتن باید به درب منازل مراجعه کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
آمار چی???