عزیزان سازمان سنجش میگه پروتکل ها رو به صورت جدی اجرا خواهیم کرد یکی نیست بگه داداش من تو یه صندلی چپ و راست رو برای داوطلب نمیتونی درست بزاری بعد پروتکل میخوای رعایت کنی
اگر به برگزاری مثل چین برگزار کنید نه افغانستان
دیگه تست کم اوردن اوایل ک موج دوم نبود هرکی میرفت ازش تست میگرفتن یا یکی مبتلا میشد میگفتن کل خونواده ت بیان تست بدن الان ن
اتوسا
۱۹:۱۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
قربون امام حسین برم کی امامحسین گفتن لیاید بیرون مردم رو به کشتن بدین این خودش حق الناسه
اگه راست میگید یکسال بشینید چهار تا کناب در مورد زندگی امام حسین وراه و روش زندگیش بخونید یاد بگیرید یا تو تی وی برنامه پخش کنن مردم عزاداری کنن حتما باید جمع بشن تو محیطبسته و کشتار جمعی بشع
بعد تو عروسی ملت کرونا میگیرن تو عزا نمیگیرن
امام زین العابدین در واقعه کربلا حضور نداشتند میدونید چرا چون حالشون مساعد نبود این درس مهمی هست که امسال از ماه محرم باید یاد بگیریم سلامتی اولویت بر هر چیز در این جهانه
باشد که رستگار شوید
حالا کنکور برگزار بشه دیدن داده!!
یک میلیون شرکت کننده چهار ساعت فضای بسته
حدود ۴ میلیون نفر درگیر این ویروس میشن
لااقل فضای باز بذارین و تمام سوالات رو با هم بدین و فاصله هارو زیاد بذارین برید ببینید چین چجوری کنکور برگزار کرد بعد بیایید بگید چون اونجا برگزار شده ما هم میکنیم.
حالا با توجه به وضعیت امسال شما نیاز نیست نگران باشی
قطعا افرادی که میرن کمن و ریسک بیماری خیلی کمتر میشه
میشه اجبار کرد که اونایی میخوان برن نرن؟؟؟؟
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
بجای اینکه بگی مراسم سیدالشهداء برگزار نشه بگو حق خوری نکنیم.
مراسم باتوکل بخدا و در ظل توجهات امام زمان علیه السلام به نحو احسن برگزار خواهد شد تا چشم دشمنان مخالف مکتب سیدابسهداء کور شود و بااعجاز حضرت و رعایت مسائل بهداشتی ان شاءالله برعزاداران هم اتفاقی نمی افتد
ناشناس
۲۳:۱۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
چرا منفی دادین خو راست میگه بهترین حرفو زده ایووول گل گفتین همونایی ک منفی دادن برن جون لابد حقوق بگیر دولتن ما بدبختا پول ی آزمایش کرونا ک جدیدا آزادم هس نداریم قربون امام حسین
ناشناس
۰۹:۱۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
ما ک نمیریم مسوولین خودشون برن بعضی خیلی وقته تو صحنه نیستشون فردا از یاد میرن
ناشناس
۱۰:۲۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
یعنی کرونا تو عروسی و عزا میاد و تو ماه های محرم و صفر یه جا میشینه؟
ادمایی مثل تو که به همزاد پندای اهمیت نمیدن که حال و روز مردم همینه دیگه
ناشناس
۲۰:۰۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
استراحت کن !
محمدامین
۲۰:۳۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
این ۸ میلیون از کجا میاد حساب شما؟؟؟؟
ناشناس
۲۱:۲۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
درود بر شما
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
خیلی ها مثل شما هستند، شکر گذار باش و اگر توان داری به نیازمندان کمک کن
کیهان
۲۱:۳۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
قبلا ۵میلیون می گرفتی جناب
ناشناس
۲۳:۲۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
توهم زدن هم یکی از علائم جدید کروناست ..برو تست بده
رضا
۰۹:۱۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
ریال یا تومن آقای مثلا خوش به حال
به کجا وصلی که دستتو گذاشتی رو دستت و ماهی n تومن میاد حسابت
فکر کنم از این تازه به دوران رسیدههایی که فکر میکنند با گفتن حقوقشون میتونن خودشون رو دلخوش کنند.
و فقط هم این جمله رو میتونی تایپ کنی یا اینکه اصلا تایپ بلد نیستی و دادی اینو برات نوشتن و تو هر خبری اینو مینویسی
فقط خدا میتونه شفات بده
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
آدم سراغ دارم ۲۰۰ میلیون داره میگیره چی میگی تو بابا
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
دروغ میگه این بابا
زیر همه خبرها پست میزاره
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
الان عقده داری یه کمبود محبت و توجه؟
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
متاسفم بر اداره آمار بانک مرکزی که تو این شرایط برای آمار گرفتن باید به درب منازل مراجعه کنیم
اگر به برگزاری مثل چین برگزار کنید نه افغانستان
اگه راست میگید یکسال بشینید چهار تا کناب در مورد زندگی امام حسین وراه و روش زندگیش بخونید یاد بگیرید یا تو تی وی برنامه پخش کنن مردم عزاداری کنن حتما باید جمع بشن تو محیطبسته و کشتار جمعی بشع
بعد تو عروسی ملت کرونا میگیرن تو عزا نمیگیرن
باشد که رستگار شوید
یک میلیون شرکت کننده چهار ساعت فضای بسته
حدود ۴ میلیون نفر درگیر این ویروس میشن
لااقل فضای باز بذارین و تمام سوالات رو با هم بدین و فاصله هارو زیاد بذارین برید ببینید چین چجوری کنکور برگزار کرد بعد بیایید بگید چون اونجا برگزار شده ما هم میکنیم.
قطعا افرادی که میرن کمن و ریسک بیماری خیلی کمتر میشه
میشه اجبار کرد که اونایی میخوان برن نرن؟؟؟؟
مراسم باتوکل بخدا و در ظل توجهات امام زمان علیه السلام به نحو احسن برگزار خواهد شد تا چشم دشمنان مخالف مکتب سیدابسهداء کور شود و بااعجاز حضرت و رعایت مسائل بهداشتی ان شاءالله برعزاداران هم اتفاقی نمی افتد
به کجا وصلی که دستتو گذاشتی رو دستت و ماهی n تومن میاد حسابت
فکر کنم از این تازه به دوران رسیدههایی که فکر میکنند با گفتن حقوقشون میتونن خودشون رو دلخوش کنند.
و فقط هم این جمله رو میتونی تایپ کنی یا اینکه اصلا تایپ بلد نیستی و دادی اینو برات نوشتن و تو هر خبری اینو مینویسی
فقط خدا میتونه شفات بده
زیر همه خبرها پست میزاره