نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدخوریان
۱۵:۳۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
من که هر ماه هشت میلیون تومن میگیرم و بیرون نمیرم تا کرونا نگیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
گور پدر پول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
جالبه زالی گفت امار تا ده روز دیگه میاد پایین و واقعا هم داره میاد پایین
مگه بیمارستانا در حال پر شدن نیست؟جریان چیه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
یعنی تو هنوز نفهمیدی که آمار دست زالی است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
**** باشگاه خبرنگاران جوان لطفا پیگیری کنید که چرا در شرایط قرمز تهران، نمایشگاه ها و همایش ها برقرار است، مثلا نمایشکاه اینوتکس 22 مرداد الی 25 مرداد *****
Iran (Islamic Republic of)
ممدم ممد
۱۴:۵۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
چرا ایران واکسن پیش خرید نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
بجاییکه داره میگه تعطیلات سفر نرید جاده ها رو میبستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
پیش خرید کنه که چی؟ زودتر آماده میشه؟ زودتر به دستت میرسه؟ عادت دارین همش یه چیزی بگین نه؟
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۴:۴۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
هیئت ما امسال تصمیم گرفته نذورات را به صورت خام بسته بندی کند و به دست مستمندان برساند.
درضمن به علت اینکه کلاس ها امسال به صورت مجازی هستند قرار به خرید تبلت دانش آموزی برای کسانی شد که به اینگونه وسایل دسترسی ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۸:۵۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
آقا هادی درود بر شما.خدا خیرتون بده
Iran (Islamic Republic of)
مافیای کنکور
۱۴:۴۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
تعداد مرگ و میر داره برای برگزاری کنکور میاد پایین

انشا الله که حقیقت داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
کنکور که یک روز میدید تمام میشه می‌ره. محرم در پیشه
Iran (Islamic Republic of)
امپراطور
۱۶:۳۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
دو روز قبل از کنکور به روزی 20 نفر فوتی میرسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
الهی که همین طور باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
خداروشکر زیر ۲۰۰ نفر شد
ان شا الله بزدوی صفر بشه با دعای امام زمان و رعایت کردن خودمون
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۴:۳۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
سلام .خواهشا تالار های استان چهارمحال وبختیاری راببندید دراین ایام بسیاری از مراسم های عروسی برگزار میشود که باعث افزایش آمار مبتلایان به کرونا میشود.این استان دروضعیت هشدار قراردارد لطفا تا وضعیت قرمز نشده فکری به حال اینگونه مراسمات بکنید اگرمیگویید هرگونه مراسم وعروسی ممنوع می باشد پس چرا تالارهارابازکردید؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
دقیقا چهارمحال قبلا خیلی خوب بود الانم ک هشدار مال رفت وآمد خوزستانیها بود چون تردد زیاده از دس ایی دولت ک ترددهای بین استانیو ممنوع نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
اصفهانم پر مسافر شده مردم که همش تو پاساژها و پارکها واسه خودشون میچرخن الان چند وقته استان ما قرمز شده ولی استاندار هیچ کاری نمیکنه منتظر شده تا دیگه دکترها و پرستارها از خستگی نابود بشن بیچاره ها
۱۲۳