نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
اگه ایران آمار اونایی ک با آزمایش خونم مثبت میشن حساب کنن آمار از آمریکا بیشتره بابا شهرستان ما ۲۰۰ هزار نفر جمعیت داره قرمزم هس همش با آزمایش خون مثبت میشن جز آمارم نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ماهان
۰۷:۲۳ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
تورو بخدا طرح گرفتن ازمایش رو خونه به خونه از طرف بهداشت انجام بدید افراد ناقل قرنطینه وخونشون پلمپ بشه درنهایت شهرها ضدعفونی بشه خداروخوش نمیاد چقدر کشته لااقل به بچه های معصومی که زبون ندارند فکرکنید
Germany
ناشناس
۰۱:۳۱ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
ببین کیا واسه کنکور تصمیم می گیرند، سهامداران دانشگاه های خصوصی و پولی. یعنی نمکی و غلامی و منادی (دانشگاه میزان)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
نزدیک خونه ما تالار عروسی که هر شب شلوغ ،و هرشب کلی آتشبازی دارن
بخدا به 110 هم اطلاع دادیم ولی کاری نکردن
بخدا خسته شدیم
دیشب یه جای دیدم هنوز شربت و چای نذری میدادن،یه هیئت مولودی گرفته بودن چه جمعیتی،همه بدون ماسک ،تازه ظرف غذای رو باز دستشون بود.
اینا رو میبینم میگم همه چی خدایش دست دولت نیست،مردم یع مقدار لج باز هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
بخاطر برگزاری محرم امار داره میاد پایین جون مردم که اصلا مهم نیست پایین ترم میاد امار
Iran (Islamic Republic of)
احمدخوریان
۲۲:۲۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
خوش به حال من . خوش به حال من که هر ماه 8 میلیون میریزن برام و لازم نیست برم کار کنم . اونم توی این وضعیت داغون کرونا ... خوش به حالم . امیدوارم بقیه هم همچین شرایطی پیدا کنن ... البته اگه خدا بخواد !
Iran (Islamic Republic of)
احمدخوریان
۲۲:۱۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
قراره از ماه بعد هر ماه 10 میلیون تومن مستقیم بریزن تو حسابم. خوش به حالم . بیرون نمیرم و کرونا نمیگیرم. خدایا شکرت . دم دولت روحانی گرم
Canada
ناشناس
۲۲:۱۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
باید پیگیر شویم کره جنوبی چکار کرد که
با جمعیت 51 میلیون فقط 304 کشته داده
سریع کپی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
همون کاری که چین میکنه مخفی کاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
پارسال بهار دسته جمعی رفته بودیم زیارت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
خدایا فقط خودت کاری کن
هر چی هم خواهش می کنیم که در تجمعات شرکت نکنید، مسافرت نروید، فایده نداره
خودت به فریاد برس
خسته شدم
Iceland
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
همون تهران با ده دوازده میلیون جمعیت وقتی قرمزه امار کروناییش باید بالا هزار تا باشه
Iran (Islamic Republic of)
مهردادخوریان
۱۹:۵۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
منم مثل داداشم احمد هر ماه 8 میلیون میگیرم و الان 7 ماهه که بیرون نرفتم . خدارو شکر کرونا هم نگرفتم . خوش به حال من و احمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
شما اظهار نظر نکنید نمیگویند لال هستی.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
باسلام وصلوات 150نفر شهادت کادر درمان بیمارستانها نباید مارا به خودمان بیاورد واز سفرهاخود داری کنیم واز جاهای شلوغ خود داری کنیم باشد که سر عقل بیاییم ورستگار شویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
مامانم نمیزاره امسال کنکور بدم فشارخون و چاقی دارم
من واقعا آماده ام
هعی کرونا یه سال دیگه هم باس بشینم درس بخونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
یکی بگه چجوری با ماسک و تو دل گرما آزمون باید داد ؟
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۸:۴۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
حالا هیچ اصراری هم نیست شما کنکور بدین این مملکت مدرک دار بیکار زیاد داره فکر کنین یک سال نشستین پشت کنکور عجله ای نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
چاره ایی دیگه هم هس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
بیا من ی لیساس حقوق دارم .در کوزه است 5 ساله گرفتم .
۱۲۳