اگه ایران آمار اونایی ک با آزمایش خونم مثبت میشن حساب کنن آمار از آمریکا بیشتره بابا شهرستان ما ۲۰۰ هزار نفر جمعیت داره قرمزم هس همش با آزمایش خون مثبت میشن جز آمارم نیستن
تورو بخدا طرح گرفتن ازمایش رو خونه به خونه از طرف بهداشت انجام بدید افراد ناقل قرنطینه وخونشون پلمپ بشه درنهایت شهرها ضدعفونی بشه خداروخوش نمیاد چقدر کشته لااقل به بچه های معصومی که زبون ندارند فکرکنید
نزدیک خونه ما تالار عروسی که هر شب شلوغ ،و هرشب کلی آتشبازی دارن
بخدا به 110 هم اطلاع دادیم ولی کاری نکردن
بخدا خسته شدیم
دیشب یه جای دیدم هنوز شربت و چای نذری میدادن،یه هیئت مولودی گرفته بودن چه جمعیتی،همه بدون ماسک ،تازه ظرف غذای رو باز دستشون بود.
اینا رو میبینم میگم همه چی خدایش دست دولت نیست،مردم یع مقدار لج باز هستن
خوش به حال من . خوش به حال من که هر ماه 8 میلیون میریزن برام و لازم نیست برم کار کنم . اونم توی این وضعیت داغون کرونا ... خوش به حالم . امیدوارم بقیه هم همچین شرایطی پیدا کنن ... البته اگه خدا بخواد !
بخدا به 110 هم اطلاع دادیم ولی کاری نکردن
بخدا خسته شدیم
دیشب یه جای دیدم هنوز شربت و چای نذری میدادن،یه هیئت مولودی گرفته بودن چه جمعیتی،همه بدون ماسک ،تازه ظرف غذای رو باز دستشون بود.
اینا رو میبینم میگم همه چی خدایش دست دولت نیست،مردم یع مقدار لج باز هستن
با جمعیت 51 میلیون فقط 304 کشته داده
سریع کپی کنیم
هر چی هم خواهش می کنیم که در تجمعات شرکت نکنید، مسافرت نروید، فایده نداره
خودت به فریاد برس
خسته شدم
من واقعا آماده ام
هعی کرونا یه سال دیگه هم باس بشینم درس بخونم