نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
یکی بگه چجوری با ماسک و تو دل گرما آزمون باید داد و چجوری با پروتوکول های بهداشتی باید چیزی خورد (تجمع های قبل آزمون تو حوزه های شلوغ بماند )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
چرا مسئولین کاری انجام نمی دهند یه ماسک میخواهی بخری هر جا بری یه قیمت میگه، چرا باید قیمتا اینقدر فرق داشته باشه
بخدا مردم ندارن پول ماسک را ،چرا دولت ماسک هایی از قبیل n95 وغیره به صورت رایگان پخش نمیکنه
بخدا آدم هایی هستن که باید یا غذا بخورند یا ماسک استفاده کنند داخل این همه گرونی یه فکری کنید برا مردم کنید
Iran (Islamic Republic of)
1314
۱۸:۵۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
خوب یه دونه دولایه شو بدوز آموزش تو اینترنت هست من دوختم از همون استفاده میکنم
Germany
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
چقدر جالب و هوشمندانه داره میاد پایین.
Germany
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
چقدر جالب و هوشمندانه داره میاد پایین امار .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
دستور مسخره درخانه بمانی  کرونا را شکست می دهیم
دستور مسخره از همدیگر فاصله بگیری کرونا را شکست می دهیم
دستور مسخره ی وایتکس بپاشی کرونا را شکست می دهیم
عزیران فقط بهداشت اسلامی را رعایت کنی از چیزی نترسی و زیاد حساس نباشی و زندگی عادی داشته باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
همین حرف ها رو میزنید اسم اسلام رو خراب میکنید
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۱۶:۰۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
این آمار ما چرا روزی چهارنفر میره بالا یا میاد پایین خیلی جای تعجب داره به نظر من
Iran (Islamic Republic of)
گودرز کبیر
۱۶:۰۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
استقلال سرور پرسپولیسه لایک کنید تا ببینم استقلالی ها چقدر بیشتریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
چی میزنی گودرز ؟؛
Iran (Islamic Republic of)
سما
۲۲:۳۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
تو خوابم نمیبینییییی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
حالت خوبه؟

موضوع خبر چی بود؟!
قاطی کردی اساسی.....
Iran (Islamic Republic of)
نیوشا
۱۶:۰۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
امسال هیچکس تمرکز نداره بره کنکور تست بزنه.پس باید هممون رو بفرستن دانشگاه دولتی تهران یا صنعتی شریف که من خودم دانشگاه تهران رو انتخاب میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۳۷ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
شتر در خواب بیند پنبه دانه
گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
Iran (Islamic Republic of)
نیوشا
۱۶:۰۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
امسال هیچکس تمرکز نداره بره کنکور تست بزنه.پس باید هممون رو بفرستن دانشگاه دولتی تهران یا صنعتی شریف که من خودم دانشگاه تهران رو انتخاب میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
احمدخوریان
۱۶:۰۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
ماهی ۸ میلیون درآمد دارم .الان ۷ ماهه پام رو از خونه بیرون نزاشتم.ای کاش همه مثل من وضعشون توپ بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
آفرین همینطور ادامه بده اصلا از خونه بیرون نرو بشین راحت پولاتو بخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
خسته نباشی فهمیدیم اینقدر نظر گذاشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
بخدا حاضرم قسم بخورم ماهی ۸۰ هزار تونان هم نداری .عقده ای
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۰:۱۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
کلا ۸ تومن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
کارشما پیست که اینقدردرآمدداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
ما که بخیل نیستیم خدا بیشتر بهت بده ، الحمدالله
Iran (Islamic Republic of)
مینا از لندن
۱۶:۰۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
برگشتم تهران .دوست دارم بمونم و باهم کرونا رو شکست بدیم اگه وضع بهتر نشه شنبه برمیگردم لندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
دقیقا بدون تو نمیتونیم کرونا رو شکست بدیم..دیگه برنگرد لندن همینجا پیش ما بمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
والا ۶ماهه ک وضع همین حتی بدتر هم شده بنظرت این دو روزی چه تغییری میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
به نظرم برگردلندن اونجا اوضاع خیلی بهتره،فقط مواظب خودت باش ی وقت کرونا نگیری
Iran (Islamic Republic of)
1212
۱۸:۵۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
پس احتمالا اونجا وضع بدتر بوده شما الان اومدی درست گفتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
عقده ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
ببخشید ها ولی نمیدونم چرا بوشوک تو فیلم لوک خوشانس افتادم
Iran (Islamic Republic of)
مالکوم ایگرگ
۰۲:۲۱ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
مینا از تهران ونه از لندن
Iran (Islamic Republic of)
لنگ سوخته
۱۵:۵۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
با رمزهای مجیدی سهمیه میگیریم.
Iran (Islamic Republic of)
لنگ سوخته
۱۵:۵۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
با رمزهای مجیدی سهمیه میگیریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
تادیروز با رمزش میخواستین قهرمان بشین.
Iran (Islamic Republic of)
محرم خرمافروش
۱۵:۵۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
.ما ۳۱ رورزه که بیکاریم پول نداریم شرمنده خانواده هستیم.بازار روزها رو با رعایت بهداشت میشه برگزارکرد
Iran (Islamic Republic of)
آقامجید❤❤
۱۵:۵۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
رعایت کنید‌خیلی اوضاع وخیم تر از این حرفهاست.
۱۲۳