به وزیر آموزش پرورش بگید دائم نگه آموزش حضوری اگه نمیتونه فضای مجازی قابل قبول درست کنه استعفا بده ما بچه هامون موش آزمایشگاهی نیستن که برن مدرسه بعد از دست دادن یه عده ای تازه به فکر مجازی بیفتی واقعا چه افتخاری داره دائم تکرار میکنی مدارس پانزده شهریور باز میشه این مثلا نهایت تدبیرته
بنام خداوند جان و خرد :
وزیر آموزش و پرورش:
تأکید اصلی ما بر آموزش حضوری دانشآموزان است !!!
در این شرایط بحرانی وخیم غیر قابل کنترل با ریسک بسیار بالای وجود ویروس منحوس کرونا و نبود دارو و درمان و واکسن موثر ضد کرونا فقط آموزش باید مجازی باشد اگر هر گونه اتفاق ناگواری غیر قابل جبرانی در بازگشایی مدارس به علت بیمار شدن کرونایی برای دانش آموزان پیش بیاید رخ دهد و نسل کشی صورت پذیرد و فاجعه های انسانی رخ دهد شماها مقصرید و باید جوابگوی ملت و خداوند جل جلاله باشید و حق الناس گریبانتان را در هر دو عالم میگیرد چرا که شماها مداوم تاکید می کنید که 15 شهریور باید مدارس بازگشایی شود نمی دانیم مگر آیه قرآنی محکم از طرف خداوند جل جلاله نازل شده برای بازگشایی مدارس در این وضعیت قرمز و زرد اضطراری بحرانی که انقدر شماها پافشاری می کنید بر بازگشایی مدارس !!! چه اجباریه اگر جان دانش آموزان برای شماها مهم نیست برای پدر و مادرانشان بسیار بسیار بسیار مهم است تا جایی که حاضرند پیش مرگشان شوند .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
خخخ اینا رو میگی عینکات فروش بره؟البته اره از چشم هم منتقل میشه
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
چاکر آقا احمد خوریان که هر ماه 8 میلیون صاف میره تو حسابش . چاکر مینا خانم که هر هفته سه بار میره لندن و برمیگرده . یه عرض ادبی هم میکنم به همه فروشنده هایی که مهره اصلی yjc هستن . ایرج آجیل فروش و موسی ماهی فروش و محرم خرما فروش و داود شلیل فروش که 6 ماهه دارن مغز ما رو میخورن . دمتون گرم
ترو خدا بیرون نیایید ماسک بزنید رعایت کنید تا بتونیم کنترلش کنیم خسته شدیم دیگه از توی خونه موندن افسردگی گرفتیم دلمون یه سفر میخواد من که افسردگی گرفتم ترو خدا یکم رعایت کنید آخه چرا بلند میشید میرید شمال بشینید توی خونه تا تموم بشه ما که رعایت داریم میکنیم ۶ماهه توی خونه ایم نباید به خاطر یه عده بی مسئولیت و بی فکر بپوسیم و کرونا بگیریم کی میخواید یاد بگیرید یکم به حقوق هم احترام بزارید ما هم دلمون میخواد سفر بریم ولی رعایت میکنیم شما هم به خاطر ما رعایت کنید کلی کشورهای دیگه مردم رعایت کردن تونستن کنترلش کنن ولی ما چی اصلا رعایت نمیکنید ادعای فرهنگ آریایی هم دارید خودتون رو برتر هم میدونید ولی اصلا هیچ فرهنگی ندارید خجالت بکشید.
اگر بدن تون اسیدی باشد .مستعد بیماری هستید
باید سعی کنید بدن تون قلیایی شود
با خوردن میوه .سبزیحات ووو بدن قلیایی میشه
همه ایرانیان راجع مواد عذایی اسیدی و قلیایی تحقیق کنید
تا خدای نکرده بیمار نشوید
لطف کنید مطلبی در این باره بنویسید و
اطلاع رسانی کنید
با وجود همه نوع مشکلات .
همیشه مثبت بیندیشید .
چونکه افکار منفی .گلبول سفید بدن تون را از بین میبرد
اصلا کاتالهای معاند و اخبار منفی گوش ندهید
فقط اخبار مثبت و شاد
تا سالم شوید
سلام ما چکار کنیم از دست شهرداری منطقه ۲ در شمال میدان ازادی شهرداری در یک زمین بزرگ روزانه دهها تن زباله دپو میکند بوی تعفن سالهاست ما را بیچاره کرده الان شیوع بیماری کرونا از این محل درد مضاعف ما شده است شما را بخدا اگر عزیزی در قوه محترم قضاییه حرف ما را میخواند درد ما را بگوش جناب اقای رییسی برساند که داریم نابود میشویم و خواهشمندم ایم مطلب مرا هم پخش کنید ممنون میشوم .
وزیر آموزش و پرورش:
تأکید اصلی ما بر آموزش حضوری دانشآموزان است !!!
در این شرایط بحرانی وخیم غیر قابل کنترل با ریسک بسیار بالای وجود ویروس منحوس کرونا و نبود دارو و درمان و واکسن موثر ضد کرونا فقط آموزش باید مجازی باشد اگر هر گونه اتفاق ناگواری غیر قابل جبرانی در بازگشایی مدارس به علت بیمار شدن کرونایی برای دانش آموزان پیش بیاید رخ دهد و نسل کشی صورت پذیرد و فاجعه های انسانی رخ دهد شماها مقصرید و باید جوابگوی ملت و خداوند جل جلاله باشید و حق الناس گریبانتان را در هر دو عالم میگیرد چرا که شماها مداوم تاکید می کنید که 15 شهریور باید مدارس بازگشایی شود نمی دانیم مگر آیه قرآنی محکم از طرف خداوند جل جلاله نازل شده برای بازگشایی مدارس در این وضعیت قرمز و زرد اضطراری بحرانی که انقدر شماها پافشاری می کنید بر بازگشایی مدارس !!! چه اجباریه اگر جان دانش آموزان برای شماها مهم نیست برای پدر و مادرانشان بسیار بسیار بسیار مهم است تا جایی که حاضرند پیش مرگشان شوند .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
باید سعی کنید بدن تون قلیایی شود
با خوردن میوه .سبزیحات ووو بدن قلیایی میشه
همه ایرانیان راجع مواد عذایی اسیدی و قلیایی تحقیق کنید
تا خدای نکرده بیمار نشوید
لطف کنید مطلبی در این باره بنویسید و
اطلاع رسانی کنید
با وجود همه نوع مشکلات .
همیشه مثبت بیندیشید .
چونکه افکار منفی .گلبول سفید بدن تون را از بین میبرد
اصلا کاتالهای معاند و اخبار منفی گوش ندهید
فقط اخبار مثبت و شاد
تا سالم شوید