آیا این عقلانیه که روز به روز آمار تعداد مبتلایان داردبیشتر می شود اونوقت دولت داره روز به روز همه اماکن عمومی رو باز می کنه درکشور ما چیزی تحت عنوان قرنطینه معنی نداره،
چرا اخبار را درست نمیبینید ، دو سوم این آمار مربوط به کسانیستکه مشکل خاصی ندارند و فقط تستشون مثبت شده، بنابراین نه تنها آمار بالا نرفته بلکه روز به روز کمتر هم میشه
چ
۲۳:۲۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
آفرین
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
کلا مردم بیخیال کرونا شدن و رعایت نمیکنن. امیدوارم بدتر نشه
بفرمایید مدارس را باز کنین!
فکر کنم این آمار کمه!
وقتی که شما مسئولان برای مردمتون ارزش قائل نیستین و مدارس را باز میکنید و سرمایه آینده کشور(دانش آموزان و دانش جویان)را به قتلگاه می کشانید وضع از این بهتر نمیشه
با سلام آمار میره بالا بعض آقایون به فکر باز کردن مدارس هستن میگند بیاند دانش آموزان ولی اجباری نیست
بابا شما چی میگید اجبار نیست اگر اجبار هم باشه کسی بچه اش را نمیفرسته راحل اینه به معلمان و مدیران مدارس اعلام کنید شناختی که در طول سال از دانش آموزان دارند تکلیفشان را روشن کنند یا مردود یا قبول دیگه شما دارید چه کار میکنید با باز یا بسته شدن مدارس چه ضرری به اقتصاد وارد میشه
ضررش بیشتره خدا نکنه دانش آموزان مبتلا بشند اون موقع جمعش کنید
درسته که احتمالا کسی از دانش آموزان مدرسه نمیره ولی همه ی کادر دفتر اعم از مدیر معاونان معلمان و کادر خدماتی باید در مدرسه حضور داشته باشند که احتمال ابتلا رو به شدت بالا میبره
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
کلافه شدم داشت کم می شد اما باز زید شد
چین چقدره مبتلایانش؟
فکر کنم این آمار کمه!
وقتی که شما مسئولان برای مردمتون ارزش قائل نیستین و مدارس را باز میکنید و سرمایه آینده کشور(دانش آموزان و دانش جویان)را به قتلگاه می کشانید وضع از این بهتر نمیشه
بابا شما چی میگید اجبار نیست اگر اجبار هم باشه کسی بچه اش را نمیفرسته راحل اینه به معلمان و مدیران مدارس اعلام کنید شناختی که در طول سال از دانش آموزان دارند تکلیفشان را روشن کنند یا مردود یا قبول دیگه شما دارید چه کار میکنید با باز یا بسته شدن مدارس چه ضرری به اقتصاد وارد میشه
ضررش بیشتره خدا نکنه دانش آموزان مبتلا بشند اون موقع جمعش کنید
چین چقدره مبتلایانش؟