نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
:-(من که از دست این کرونا خسته شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
من هم خیلی خسته ام. کی تموم می شه این کرونا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
آیا این عقلانیه که روز به روز آمار تعداد مبتلایان داردبیشتر می شود اونوقت دولت داره روز به روز همه اماکن عمومی رو باز می کنه درکشور ما چیزی تحت عنوان قرنطینه معنی نداره،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا اخبار را درست نمیبینید ، دو سوم این آمار مربوط به کسانیستکه مشکل خاصی ندارند و فقط تستشون مثبت شده، بنابراین نه تنها آمار بالا نرفته بلکه روز به روز کمتر هم میشه
Iran (Islamic Republic of)
چ
۲۳:۲۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
آفرین
France
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
کلا مردم بیخیال کرونا شدن و رعایت نمیکنن. امیدوارم بدتر نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
تو از فرانسه چه جوری وضعیت مردم را میدانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
درکل چقدرمبالا شدندچقدرمردند؟!یه امارکلی بدید؟
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۷:۵۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
آمار که نوشته مگه نمیبینی
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۵:۳۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
مردم چرا رعایت نمیکنید خوبه یک عده ایی فوت کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
بفرمایید مدارس را باز کنین!
فکر کنم این آمار کمه!
وقتی که شما مسئولان برای مردمتون ارزش قائل نیستین و مدارس را باز میکنید و سرمایه آینده کشور(دانش آموزان و دانش جویان)را به قتلگاه می کشانید وضع از این بهتر نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
به نظر من هم مدارس خطرناکه که باز بشه چون اینها بچه هستند و پروتکل و بهداشت و فاصله اجتماعی رو نمی تونن خوب درک کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
متاسفانه دولت برداشتن محدودیت ها وضعیت را بسیار بدتر خواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام آمار میره بالا بعض آقایون به فکر باز کردن مدارس هستن میگند بیاند دانش آموزان ولی اجباری نیست

بابا شما چی میگید اجبار نیست اگر اجبار هم باشه کسی بچه اش را نمیفرسته راحل اینه به معلمان و مدیران مدارس اعلام کنید شناختی که در طول سال از دانش آموزان دارند تکلیفشان را روشن کنند یا مردود یا قبول دیگه شما دارید چه کار میکنید با باز یا بسته شدن مدارس چه ضرری به اقتصاد وارد میشه
ضررش بیشتره خدا نکنه دانش آموزان مبتلا بشند اون موقع جمعش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
درسته که احتمالا کسی از دانش آموزان مدرسه نمیره ولی همه ی کادر دفتر اعم از مدیر معاونان معلمان و کادر خدماتی باید در مدرسه حضور داشته باشند که احتمال ابتلا رو به شدت بالا میبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
کلافه شدم داشت کم می شد اما باز زید شد
چین چقدره مبتلایانش؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
ای بابا هر روز همین روال
Iran (Islamic Republic of)
محرم خرما فروش
۱۴:۵۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
هیچکس تو ایران به اندازه دستفروشان بازار روز از کرونا آسیب ندید ولی دریغ از یک کمک جزئی.......
Iran (Islamic Republic of)
مجیدمجیدی
۱۴:۵۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
بازارها و پاساژها بازه نباید انتظار داشت که کرونا از بین بره
Iran (Islamic Republic of)
مینا از لندن
۱۴:۵۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
لندن اوضاع خیلی خرابه میخوام برگردم ایران
Iran (Islamic Republic of)
حسن آقا
۱۴:۵۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
در این دنیای هفت رنگ تک رنگها بازنده هستند.
Iran (Islamic Republic of)
حامدم
۱۴:۴۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
مردم دیگه براشون مثل اینکه عادی شده، امروز کرمان از خیابان شریعتی داشتم رد میشدم، خوش و خرم بدون دستکش و ماسک به درخت های توت، زن و مرد داشتن می چیدن
۱۲۳۴