نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۱:۳۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
مردم فهیم ایران تا ریشه کن شدن این ویروس ملعون ، نزارید بچه هاتون به مدرسه یا دانشگاه برن.حتی اگه مدارس رو بازگشایی کنن.خـــطـــر در کمین است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام یک صلولت بفرس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام یک صلولت بفرس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام قند کم بخور...
ولی قند شکر ارزان کن..
و گر نه پلسما را میبچونم..
کرونا زیرک است در میشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام بخش کرونا ..
ویروس هوشمنده علاقه داره به قند شکر
ویروس هوشمتد افلاینه....
پس قند شکر ارزان کن..
اما دگر نداره ...
Turkey
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
Turkey
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام ویروس هوشمتد است افلاین نشه
خودش خشک میشه میفته
Turkey
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام خو افلاین ش نکن ..ویروس رفت دیگر ...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۰۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا دولت ماسک و دستکش را در همه جا اجباری نمیکنه!
در چین هر کس ماسک نداشته باشد حدود یک میلیارد تومان جریمه میشود!
Netherlands
ناشناس
۰۷:۴۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
مدرسه رسمی هم باز بشه من عمرا اگه بزارم بچه ام بره مدرسه همین یک بچه دارم هفت ماهگی هم دنیا اومده کلی خطر تهدیدش میکنه اصلا نمیزارم بره مدرسه .خودم درس خوندم لیسانس گرفتم برادرم لیسانس داره خواهرم لیسانس داره هیچ کاری گیرمون نیامد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
زلزله از کرونا وحشتناکتره تو کرونا میدونی رعایت کنی احتمالش خیلی کمه یا اگه بگیری احتمال خوب شدنت ۸۰درصده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا مدرسه ها رو میخواید باز کنین؟!
بعضی مدرسه ها هستن در روستاها که کوچیکن و در اونها تجمع ایجاد میشه.جان دانش آموزان در خطره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
با تصمیمات اخیر دولت آمار مبتلایان بشدت صعودی خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
تا اين دولت هست كرونا هم هست
۱۲۳۴