ولی قند شکر ارزان کن..
و گر نه پلسما را میبچونم..
کرونا زیرک است در میشه...
ویروس هوشمنده علاقه داره به قند شکر
ویروس هوشمتد افلاینه....
پس قند شکر ارزان کن..
اما دگر نداره ...
خودش خشک میشه میفته
در چین هر کس ماسک نداشته باشد حدود یک میلیارد تومان جریمه میشود!
بعضی مدرسه ها هستن در روستاها که کوچیکن و در اونها تجمع ایجاد میشه.جان دانش آموزان در خطره