این چه تصمیمیه.دانش آموزان به بهانه رفع اشکال از منزل خارج میشوندو به مدرسه نمیروند چون کلاس رسمی وجود ندارد کادر مدرسه و خانواده هم مطلع نمیشوند..این ثصمیم واقعا از طرف بالاترین مقام تربیتی کشور گرفته شده ؟ آسیب بزرگی داره .ایشان چیزی از آسیب شناسی میدانند
مسئولین این امار رو ببند تا در باره بازگشایی اماکن عمومی و مذهبی و مساجد تجدید نظر کنند، مناطقی که سفید هستند باید بسته باشند نه اینکه باز بشند و اون ها هم قرمز بشن
من ترجیح میدم بچم یک سال از تحصیل عقب بیوفته تا این که اتفاقی براش بیوفته مدرسه باز هم بشه نمیزارم بره ما که درس خوندیم با مدرک بالا کار نبود رفتیم شغل آزاد شدیم
مسئولان باید برای خوزستان ازجمله اهوازو دزفول که مرتب آمار کرونا بالا میرودچاره اندیشی کنند.با آنهایی که رعایت بقیه را نمیکنند بر خورد جدی از جمله جریمه نقدی کنند.مسئولان باید جدی باشند.
همه میگیریم راحت ....
مردیم دیگه
الکی به مردم نگین