نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدایا ایی کابوس کی تموم میشه
Iran (Islamic Republic of)
یک شهروند بافرهنگ
۲۱:۵۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
الان من به یک بگویم رعایت کن و به من برگشت قانون چه حکمی می کند طرف من که رعایت می کنم تذکر می دهم یا طرف مقابل نمی دونم قانون چه حکمی می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خوب اما تنطیم شده میاد هزا برمیگرده هزارو پانصد عجیبه مثل موشک نقطه زن تنظیمشون خوبه بقیه داره نداره نمیدونم فقط خدامیدونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دولت هر روز باعث دایر شدن تجمعات میشه و معلوم نیست چه بر سرمان بیاد
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۲۰:۳۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
این چه تصمیمیه.دانش آموزان به بهانه رفع اشکال از منزل خارج میشوندو به مدرسه نمیروند چون کلاس رسمی وجود ندارد کادر مدرسه و خانواده هم مطلع نمیشوند..این ثصمیم واقعا از طرف بالاترین مقام تربیتی کشور گرفته شده ؟ آسیب بزرگی داره .ایشان چیزی از آسیب شناسی میدانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خسته شدیم باز کنید همه جا رو
همه میگیریم راحت ....
مردیم دیگه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۵۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
مسئولین این امار رو ببند تا در باره بازگشایی اماکن عمومی و مذهبی و مساجد تجدید نظر کنند، مناطقی که سفید هستند باید بسته باشند نه اینکه باز بشند و اون ها هم قرمز بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اقای روحانی بخت ازمردم برگشته یاشما بخت برمیگردونی میدونی امارکرونا راروزانه مدارس بازکردن بدترین اشتباهه خانواده خودت درامنیت کاملند فکربچه های مردم باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
کاش فقط زودتر بره..تا سفرهای بدون استرس و دلچسب بریم..خسته شدیم..دلمون برای روزهای شاد تنگ شده..امید به خدا..انشالله زودتر کمتر شه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
من ترجیح میدم بچم یک سال از تحصیل عقب بیوفته تا این که اتفاقی براش بیوفته مدرسه باز هم بشه نمیزارم بره ما که درس خوندیم با مدرک بالا کار نبود رفتیم شغل آزاد شدیم
Iran (Islamic Republic of)
خادم دزفولی
۱۹:۱۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
مسئولان باید برای خوزستان ازجمله اهوازو دزفول که مرتب آمار کرونا بالا میرودچاره اندیشی کنند.با آنهایی که رعایت بقیه را نمیکنند بر خورد جدی از جمله جریمه نقدی کنند.مسئولان باید جدی باشند.
United States of America
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
من که دیگه ول کردم برام هم اهمیتی نداره بگیرم یا نه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام. لطفا مدارس رستوران ها دانشگاه ها آرایشگاه ها و.... همه ی شغل های غیر ضروری رو تعطیل کنید بابا چین این همه جمعیت و مهار کرد اون وقت شما.......
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۷:۲۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفا دوباره تعطیلی ها رو برگردونین تو شهر ما که دیگه برای کسی اهمیتی نداره
الکی به مردم نگین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
فتبارک الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
گرفتارچه دولتی شدیم خدا خدا بدادمون برس
۱۲۳۴