نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
فراهانی تو جایت در ایران نیست ما قبولت نداریم
Chile
یزدان
۱۴:۳۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
این الان پشیمان شده شاهد توبه کرده هرچی باشه هنرمند ایرانیه
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
خیر نباید بیاد ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
اون هیچ وقت هنرمندایرانی نبوده بلکه مزدورغرب و خودفروخته آمریکاست خدامیداندچه نقشه ای دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
توبه ی گرگه مرگه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
وقتی که می خواست برود بیرون ، همه بهش توصیه کرده بودند که گول هالیوود را نخورد ، آنها پس از سو استفاده از گلشیفته و به لجن کشاندش دوره تاریخ مصرفش را به اتمام خواهند رساند .
هر چی گفتند ، فکر کرد اونور آب برایش بهتر است .
ایشان با آگاهی کامل رفتند و خیلی بیخود می کنند که دوباره برگردند و جامعه داخل را فاسد کنند .
اگر برگردد ، فتح بابی برای دیگران خواهد شد که جمهوری اسلامی ایران از آرمانهایش کوتا آمده است .
توبه گرگ مرگ است .
دقیقا مثل همین خانم ، مسیح علی نژاد هم است .
بالاخره او هم اینگونه می خواهد برگردد .
خدا می داند که چقدر لطمه به جوانان وارد کردند ، این دو نفر .
محاکمه اش را خواستاریم .
Germany
موحدی
۱۴:۲۵ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
اکید توصیه می کنم به این افراد بها ندهید و بزرگشون نکنید!
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
همه بهتره دیگه این مایه ننگ را فراموشش کنیم و اصلا دیگه بهش بهاندهیم
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی
۱۶:۱۷ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
هنر!!!مند!!!
توهم هنرمندی بود که این خانم را در دیار فرنگ به فساد و تباهی کشاند، مثل بقیه هنرمندانی از این قماش که فکر میکردند اونور آب براشون فرش قرمز پهن می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
هر وقت توبه کنه میتونه برگرده...این کلام خداست
United States of America
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
فقط همین؟هروقت بصورت زبانی اظهار پشیمانی وتوبه کردمیتونه برگرده؟ جنبه عمومی گناههاو خطاهایی که کردچی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
حرف مفت نزن بری یک عمر گناه و جرم و جنایت و خیانت و فساد بکنی اون وقت توبه بکنی ؟!
Iran (Islamic Republic of)
زهرا...
۱۶:۵۵ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
سلام. مفهوم این پیام دلتنگی است یا توبه؟؟؟حسی از پشیمانی در ان نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
دوست عزیز این همه شهید که جون دادن تاروسری ازسر زنان ایرانی برداشته نشه پس چی
این بازیگران ودخترانی که به خاطر این افراد زندگیشون تباه شد چی
آیا اگه این افراد توبه کردنشون واقعی باشه بازهم توی خارج فیلم بازی میکنن
آیا اگه اجازه بدیم برگرده از فرداهر ارازل واوباشی که قبل انقلاب چه بعد انفلاب رفته خارج ورقاصی کرده یک دفعه احساس فراق نمیکنه بعد توبه کنه وبخواد برگرده
به نظرتون این منطقیه م؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۴:۱۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
تا جوونن نمیفهمن ولی وقتی اون شور و شوق از سرشون افتاد وآمریکا و... که براشون رویا بود و رفتن ودیدن همچین خبری نیست پشیمون میشن ! اصلا مگه چند سال جوونی انسان داره؟؟!! بعد از جوونی چی ؟؟!! چقدر خواننده داشتیم که آرزوی اومدن به ایران را داشتن (یه سری هم اومدن) حتی خوانندگانی که آرزو داشتن لااقل بعد از مرگشون تو ایران دفن بشن (حتی دفن در خاک کشور)هرچی باشه وطن یه چیز دیگس !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
طرف تو فرانسه بود نه آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۳:۵۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
ایران جایی برای وطن فروشان را ندارد
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۱۳:۵۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
اگر هم بیاد باید طبق قانون شرع مجازات بشه.
قرار نیست هر کاری دلشون خواست بکنن و بعدش بگن ما پشیمونیم و به راحتی پاشون رو تو مملکت اسلامی بزارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
بله دیگه دلش رو زد حالا هوای ایران را کرده!!!!!!!!!!!!
این خانم نمونه ای است برای کسانی که به فرهنگ غرب گرایش دارند اینکه غوطه خوردن در بی بند و باری در کوتاه مدت چنان دل انسان را می زند که او را به جنون می کشاند.
پاکی و پاکدامنی لذتی ابدی دارد.
انسان ذاتا به پاکی و زیبایی و حرمت و... گرایش دارد . فرهنگ غربی همه ی اینها را از آدما می گیرد و خردشان می کند به خصوص خانم ها را.
-
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
شاید توبه کرده باشد
United States of America
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
الان شمانشانه ای ازتوبه وپشیمانی تواین تصویری که گذاشته می بینید؟اگر میخواست جبران مافات کنه درقدم اول دربرابرآن همه اشتباه وخیانتی که کردباحجاب ظاهرمیشدو ازمردم ایران تقاضای عفووبخشش میکرد
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۱۲:۳۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
ابجی نیایی ها اگه بیایی چشماتو در میارم
Iran (Islamic Republic of)
تیمور
۲۱:۲۹ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
موافقم باهات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
بیجا کرده میخواد بیاد ایران نمیزاریم
Germany
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
بروووووو بمیر گلشیفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
جای تاسفه خانوم فراهانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
حیف کلمه خانم
باید گفت پورو و خائن
United States of America
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
درسته ماخوبیم ولی نه دیگه تاحدی که بذاریم برگردی ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
برو دیگه پیدات نشه .