نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
متاسفم واقعا متاسفم که دختر ایرانی بازیگر مشهور متاسفانه الگو باید بره با این وضعیت افتضاح فیلم بازی کنه برهنه بشه و ... میخوام صد سال سیاه امثال تو برنگردن که هیچ بقیه ی بازیگرای مثل تو هم برن از این مملکت
United States of America
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
غیرازاین فساداخلاقی که داشت،هیچوقت ازیادنمی برم زمانی که دریکی ازسکانسهای فیلمش که اسمش یادم نیست که در سواحل خلیج فارس ودژ پرتغالیهامی گفت که چرا بایداینهمه انسان(ایرانیها) بایددردفاع متعصبانه ازکشورشون(ایران) کشته(شهید)شوند؟وچرا این همه مقاومت میکردند؟ننگ وشرم برتو خودشیفته
-
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
بری دیگه برنگردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
بسمه تعالی
باسلام به همهءهموطنان جان! وتقدیرازغیرت دینی و ملی همگان به استحضارمی رسانم :
پروردگاربخشنده و مهربان درقرآن مجید می فرماید :
" قل یاعبادی الذین اسرفوا علی انفسهم لاتقنطوا من رحمةالله ان الله یغفرالذنوب جمیعا ....."
( سوره مبارکه زمر ـ آیه 53 )
یعنی : بگو ای بندگانم که زیاده برخویشتن ستم روا داشته اید،ازرحمت الهی ناامید مباشید
زیرا خداوند همهء گناهان رامی بخشد.....
درجای دیگر می فرماید : ( سوره مبارکه آل عمران آیات 135و136 ) :
نیکان کسانی هستند که هرگاه مرتکب فحشاءشوند یا بر خویشتن ستم روادارند خدا را بیادآرند
و برای گناهانشان آمرزش خواهند که جز خدا هیچکس نمی تواند گناه خلق را بیامرزد و
آنان که در کار زشت اصرارنورزندچون به زشتی معصیت آگاهند .
پاداش اینان آمرزش پروردگارشان و بوستانهائی است که از زیر درختان آن نهرها جاری است
و جاودانه درآنند و پاداش نیکوکاران چه خوب است .1397/12/10
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۲۰:۲۷ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
حالا تو مطمن هستی توبه کرده، هرکه دور ماند از اصل خویش...... باز جوید روزگار وصل خویش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
توبه نکرده دلش برای وطنش تنگ شده خوب هر کی باشه دلش تنگ میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
الان به نظرتون ايشون توبه كردند و از گذشته ننگين خود كه باعث به انحراف كشيده شدن دختران زيادى شده پشيمانند
جواب خانواده اون دخترها را كه مى دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
سوار اون هواپیما شو برو به جهنم
United States of America
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
سواراون هواپیمابشی یه ساعت بعدهواپیماحالش به هم میخوره و پرتت میکنه تو بیابون ها!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
میتونی یه بلیت واسه‌جهنم بخری بری به جهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
ایران جای خدا نا باور ها نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
ایران جای خدا نشناس ها و از خدا بی خبر ها نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
ایران جای وطن فروش ها نیست خانم نيا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
ایران جای خائن ها نیست
Iran (Islamic Republic of)
خان عمو
۱۶:۰۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
این خاک حرمت داره، خاکی که در دلش هزاران جوون باغیرت وباشرف رو که جونشون رو واسه دین و ملت و مردمش هدیه دادن تا دنیا بفهمه، ایرانی، همه چیزش رو فدای شرف وحیثیتش میکنه ،اما غل وزنجیر نوکری وخفت دنیا واخرت رو به گردنش نمیندازه، درکنار این مردم نجیب و دوست داشتنی که ضرب المثل میهمان نوازی اهل دنیا هستند لیاقت میخواد، که یه عده بدبخت و مزدور ومبهوت فرهنگ مبتذل غرب ،صدالبته که این لیاقت رو ندارن،،همه فریب خورده هایی که رفتند اونور اب، اخرش به این دیالوگ ماندگار. هنرمند ارزشی کشورمون جناب اقای داریوش ارجمند در نقش ،،اسی خان،، تو فیلم ادم برفی رسیدن که: ادم بمیره، اما تو خاک پاک ایرون بمیره./ عزت زیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
زن وطن فروش جاش تو ایران نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
نباید برگرده به ایراان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
همون جا باش جات خوبه
United States of America
جواد
۱۵:۴۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
بهتره همونجایی باشی که به سبک و تیپ و طرز فکرت بهتر میاد.