این خانم فکر میکرده .ارامش درونی و شاد بودن در کشف حجاب و بی بند و باری است .به اینخاطر اینور اب آمد و همه کاری هم کرد .بجای شاد بودن .افسردگی بسراع اش امد .به پوچی رسید .عاقبت خواننده های معروف را بخوانید که دچار افسردگی شدید و پوچی شده اند و خودکشی کردند.
نه ما افسردگی نگرفتیم و تو پر هستیم . انگار افسردگی تو این چیزاست
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
اگر داستان اشخاصی زنان امریکای شمالی و اروپا را مطالعه کنید .متوجه میشوید .همشون میگویند .همه کاری از جمله پارتی .مشروب .مواد مخدر وووو انجام میدادند ولی هیچ وقت احساس شادی نداشتند ولی وقتی مسلمان شدند و ححاب گذاشتند به ارامش درونی رسیده اند .در یو تیوب این جور داستان ها زیاد است .حتما زبان انگلیسی یاد بگیرید تا خودتون این داستان را گوش دهید
خدا تمام گناهان را میبخشد اگر بخواهد بجز شرک .هر کسی اشتباه میکند .اگر اعتراف به گناه و اشتباه کند و شاید خدا او را ببخشد .اتفاقا درس عبرتی برای دختران عرب زده west میشود .و از تجربیات تلخ این خانم همه سود خواهند برد .مخصوصا جوانان
صحبت شماباارزشه وبه نظرم جای تأمل وتفکر کردن دراین مورد رااز طرف کسانی که صلاح کاراین خانم گناهکارو خطاکاررامیدانندبهتره که روی صحبت شماتأمل و بیشتر فکرکنند امادر صحبت های او هیچ نشانه ای ازپشیمانی نبود
طلعت تخت کش
۲۱:۴۵ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
بهتره در همان منجلاب زندگی کنی و از کرده خود پشیمان شو واز خداوند توبه اعمال خود را بخواه واقلا حجاب خودرا حفظ کن شاید مورد لطف خدا قرار گیری
زمانی قدرمردم وکشوررا میدونندکه آنراازدست داده باشند،زمانیکه تمام پل های بازگشت به دست خودپشت سرشون ویران کرده ودیگه به این آسانی هاراهی برای بازگشت شان نگذاشته باشند
توجه کنید، نگفته من پشیمانم و توبه می کنم و از این حرفها که بخواهیم از قرآن و روایات مثال بزنیم و بگوییم او را باید بخشید و یا نباید بخشید! او گفته که برمیگردد به ایران با همین تیپ و قیافه و طرز تفکر! یعنی در آرزوی روزی است که ایران دوباره به دست تفکری بیافتد که امثال او را تحمل میکنند! یقینا این آرزو را به گور خواهی برد، همانطور که پیشینیان تو به گور بردند و همانطور که ریگان و بوش پدر به گور بردند.
مردمان این سرزمین، قلبی بزرگ دارند ،و وقتی پروردگار با آن عظمت وشکوه اش بخشنده است چرا ما بندگان آن خالق بخشنده نباشیم،به شرطی که ،فرهنگ کثیف غرب را به دختران وزنان این سرزمین به ارمغان نیآوری.وآنوقت همان فراهانی گذشته خواهید بود.به امید آنروز.
امان ازعمر انسان که وقتی سن بالا میره و از نوجوانی و جوانی عبور می کنی انسان به پشت سر خودش نگاه می کنه و میگه من کی هستم و گرمای احساس مادرانه قوی تر هست تا در کنار اجنبی ها بودن
باید علما وعقلای ما نظر بدهند
نظر من نظر آنهاست
ومن دعا میکنم
خداوند ازتقصیرات همه ماانسانها بگدرد
خدایا .
توچنان کن سرانجام کار که توخشنود باشی و ما رستگار
خاک پاک وطن ما جای اینها نیست.