نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
راجب امدن یا نیامدنت
باید علما وعقلای ما نظر بدهند
نظر من نظر آنهاست

ومن دعا میکنم
خداوند ازتقصیرات همه ماانسانها بگدرد

خدایا .
توچنان کن سرانجام کار که توخشنود باشی و ما رستگار
United States of America
ناشناس
۰۰:۰۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
کاملانظرتون درسته
United States of America
ناشناس
۰۰:۳۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
آدم میمونه چی بگه. گریم گرفت
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۴:۴۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
تو‌خودت‌سر‌پا‌گناهکاری‌چطور‌‌حرف‌از‌زخشیدن‌توبه‌کردن‌میزنژ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
کاش من اندازه این رو داشتم .
Canada
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
این خانم فکر میکرده .ارامش درونی و شاد بودن در کشف حجاب و بی بند و باری است .به اینخاطر اینور اب آمد و همه کاری هم کرد .بجای شاد بودن .افسردگی بسراع اش امد .به پوچی رسید .عاقبت خواننده های معروف را بخوانید که دچار افسردگی شدید و پوچی شده اند و خودکشی کردند.
China
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
نه ما افسردگی نگرفتیم و تو پر هستیم . انگار افسردگی تو این چیزاست
Canada
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
اگر داستان اشخاصی زنان امریکای شمالی و اروپا را مطالعه کنید .متوجه میشوید .همشون میگویند .همه کاری از جمله پارتی .مشروب .مواد مخدر وووو انجام میدادند ولی هیچ وقت احساس شادی نداشتند ولی وقتی مسلمان شدند و ححاب گذاشتند به ارامش درونی رسیده اند .در یو تیوب این جور داستان ها زیاد است .حتما زبان انگلیسی یاد بگیرید تا خودتون این داستان را گوش دهید
Canada
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
خدا تمام گناهان را میبخشد اگر بخواهد بجز شرک .هر کسی اشتباه میکند .اگر اعتراف به گناه و اشتباه کند و شاید خدا او را ببخشد .اتفاقا درس عبرتی برای دختران عرب زده west میشود .و از تجربیات تلخ این خانم همه سود خواهند برد .مخصوصا جوانان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
اخه نگفته پشیمونهکه
United States of America
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
صحبت شماباارزشه وبه نظرم جای تأمل وتفکر کردن دراین مورد رااز طرف کسانی که صلاح کاراین خانم گناهکارو خطاکاررامیدانندبهتره که روی صحبت شماتأمل و بیشتر فکرکنند امادر صحبت های او هیچ نشانه ای ازپشیمانی نبود
United States of America
طلعت تخت کش
۲۱:۴۵ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
بهتره در همان منجلاب زندگی کنی و از کرده خود پشیمان شو واز خداوند توبه اعمال خود را بخواه واقلا حجاب خودرا حفظ کن شاید مورد لطف خدا قرار گیری
United States of America
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
زمانی قدرمردم وکشوررا میدونندکه آنراازدست داده باشند،زمانیکه تمام پل های بازگشت به دست خودپشت سرشون ویران کرده ودیگه به این آسانی هاراهی برای بازگشت شان نگذاشته باشند
United States of America
سلام
۲۰:۲۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
توجه کنید، نگفته من پشیمانم و توبه می کنم و از این حرفها که بخواهیم از قرآن و روایات مثال بزنیم و بگوییم او را باید بخشید و یا نباید بخشید! او گفته که برمیگردد به ایران با همین تیپ و قیافه و طرز تفکر! یعنی در آرزوی روزی است که ایران دوباره به دست تفکری بیافتد که امثال او را تحمل میکنند! یقینا این آرزو را به گور خواهی برد، همانطور که پیشینیان تو به گور بردند و همانطور که ریگان و بوش پدر به گور بردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
درسته
Iran (Islamic Republic of)
صمد جباروند بهروز
۱۹:۵۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
مردمان این سرزمین، قلبی بزرگ دارند ،و وقتی پروردگار با آن عظمت وشکوه اش بخشنده است چرا ما بندگان آن خالق بخشنده نباشیم،به شرطی که ،فرهنگ کثیف غرب را به دختران وزنان این سرزمین به ارمغان نیآوری.وآنوقت همان فراهانی گذشته خواهید بود.به امید آنروز.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۲۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
مثلا اگه هم اجازه بدن بهش رو داره بیاد ایران
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۱۴ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
عمر دنیا کوتاست خوشا بحال آنانکه تقوای الهی پیشه کنند.
Iran (Islamic Republic of)
نصیر
۱۹:۱۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
امان ازعمر انسان که وقتی سن بالا میره و از نوجوانی و جوانی عبور می کنی انسان به پشت سر خودش نگاه می کنه و میگه من کی هستم و گرمای احساس مادرانه قوی تر هست تا در کنار اجنبی ها بودن
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۸:۳۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
خداتوبه كاران رادوست داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
توبه گرگ مرگ هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
کدوم توبه؟؟؟

خاک پاک وطن ما جای اینها نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
الان شما علائمی از توبه تو این منفوره میبینید؟ توبه ی گرگ مرگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
خدا توبه کاران رو دوست داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
مگه گفته پشیمونم؟؟؟تو جمله اش اصلا پشیمونی بود؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
ای ملعون خائن
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۷:۵۸ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
این خانم به دنبال یه دالی کردن بوده که کمی مطرح بشه, زیادی خون خودتان را کثیف نکنید که یه آدم بی بند بار ارزش جرئه ای از وقت ما را نداره.
Germany
ناشناس
۰۱:۲۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
گلشیفته برات متاسفم