گفتگو با علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی

گفتگو با علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی

علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: غنی‌سازی با وجود لغو معافیت تحریمی فردو ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۷۱۵۲۷۹۳    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۰۹