اخبای علمی

اخبای علمی

معاون وزیر ارتباطات:
معاون وزیر ارتباطات گفت: مهم‌ترین هدف سازمان فضایی کشور قرار دادن ماهواره‌ها در مدار است و هم اکنون ۲ مدار هدف گذاری شد.
کد خبر: ۷۰۸۸۶۶۹    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۰۸