طی یک روز گذشته ۱۲۶ بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند که از این تعداد ۱۰۴ نفر در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.
رئیس کمیته اطلاعرسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : ۲۰ نفر شامل پنج بیمار مثبت بستری و ۱۵ بیمار سرپایی مبتلا به کرونا در شبانهروز گذشته در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل ۹ نفر بیشتر است.
یک متخصص بیماریهای عفونی با اشاره به انتشار اطلاعات ضد و نقیض در خصوص سویه BA.۲ کرونا، گفت : فعلا شواهد نشان میدهد این سویه آنطور که باید تاثیری در افزایش بیماران بستری نداشته است.