رئیس هیات دو ومیدانی سیستان و بلوچستان گفت: امید امیریان و عبدالرحیم درزاده دوندگان این استان به همراه تیم ملی برای شرکت در رقابتهای آسیایی یکشنبه شب به ژاپن اعزام شدند.
اسحاقی گفت:مرحله دوم مسابقات دو و میدانی لیگ طلایی کشور دو و میدانی کاران قمی توانستند مدالهای طلا و برنز و سهمیه انتخابی المپیک نوجوانان برای قم را کسب کنند.