اداره بهداشت ایالت خیبر پختونخوا

اداره بهداشت ایالت خیبر پختونخوا

چهار هزار و 200 شهروند پاکستانی به تب دنگی مبتلا شده‌اند که از این میان 13 نفر جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۶۲۲۶۵۰۷    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۱۰