بهره برداری از واحد تولیدی شیره انگور در فاروج

بهره برداری از واحد تولیدی شیره انگور در فاروج

مدیر صنایع سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی گفت: نخستین واحد تولیدی شیره و سرکه انگور این استان در شهرستان فاروج به بهره بردرای رسید.
کد خبر: ۶۲۱۹۳۱۰    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۰۵