مدیرعامل پالایشگاه آبادان گفت: پیش از این بخاطر تحریم ها با مشکل تأمین سوخت جت، بالگرد و هواپیماهای نمایشی موواجه بودیم که با تلاش توانستیم به تولید داخلی و خود کفایی دست یابیم.
مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت: در طرح تولید زود هنگام مرحله نخست پالایشگاه ستاره خلیج فارس، نخستین واحد بنزین سازی پالایشگاه تا پایان سال به بهره برداری میرسد.