سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران باید این واقعیت را بپذیرند که راهحل مسائل منطقه، تداوم تجاوز، ناامنی و جنگافروزی نیست.
سازمان بسیج مستضعفین در بیانیهای در محکومیت نقض مکرر آتشبس از سوی رژیم متجاوز آمریکا، تصریح کرد: ما از مجامع به اصطلاح بینالمللی میخواهیم که روزه سکوت خود را در قبال بدعهدیهای آمریکا بشکنند.
حزبالله صراحتاً اعلام کرده است که میان توقف تجاوزات اسرائیل و آینده سلاح مقاومت هیچ ارتباطی را نمیپذیرد و تا زمانی که اشغالگری و حملات اسرائیل ادامه داشته باشد، مقاومت ادامه خواهد داشت.