چرا دو پایگاه نظامی رامات دیوید و نواتیم زیر آتش رفتند؟ + فیلم

ایران در پاسخ به نقض آتش بس دو پایگاه رژیم صهیونیستی را زیر آتش برد.

باشگاه خبرنگاران جوان - در پاسخ به نقض آتش بس از سوی رژیم اسرائیل، جمهوری اسلامی ایران دو پایگاه نظامی رامات دیوید و نواتیم در شمال و جنوب سرزمین های اشغالی را درهم کوبید. در همین رابطه و چرایی این اقدام فاطمه بریمایی، خبرنگار حوزه بین‌الملل توضیحاتی را ارائه کرد که آن را در فیلم زیر مشاهده می‌کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۵
مرگ برترامپ قمارباز قاتل کودکان بیگناه میناب باید انتقام رهبر عزیز ومردم ایران را از آمریکا وصهیونیستهای کودک کش وحاکمان خائن به مسلمانان در منطقه مخصوصا بحرین وامارات گرفت