در منطقه عباس آباد

در منطقه عباس آباد

اصفهان؛
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نایین گفت : در پی ثبت تصاویری از طریق دوربین های نصب شده در منطقه حفاظت شده عباس آباد نایین ؛ نشانه هایی از افزایش جمعیت پلنگ ایرانی در این منطقه به دست آمده است.
کد خبر: ۶۱۱۹۴۷۴    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۱۷