مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان کرمانشاه، گفت: در ۱۱ روز گذشته نزدیک به ۱۵۰۰ مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان کرمانشاه انجام شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر تایباد گفت: ۱۰هزار و ۸۶۵ نفر از مسافران ورودی در گذرگاه بین المللی دوغارون از ۲۵ اسفند پارسال تا امروز مورد غربالگری کرونا قرار گرفته اند.