باشگاه خبرنگاران جوان - تیم ملی ووشوی پسران و دختران کشورمان جهت شرکت در رقابتهای ساندای کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای (SCO) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی کشور چین شد.
ملیپوشان صبح فردا وارد این کشور شده و در شهر آنلو مستقر خواهند شد تا تمرینات خود را از سر بگیرند. رامین موحدنیا و مریم هاشمی بهعنوان سرمربی و معین تقوی و صدیقه دریایی نیز بهعنوان مربی، ملیپوشان ووشو ایران را در این سفر همراهی میکنند.