مقابل بخشداری

مقابل بخشداری

شهروندخبرنگار هرمزگان؛
مردم روستای ناصرآباد شهرستان رودان به علت یک هفته بی‌آبی در مقابل بخشداری تجمع کردند.
کد خبر: ۵۸۹۷۰۳۴    تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۹/۲۳