معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اولویت توسعه حمل و نقل ریلی گفت: بر مبنای این برنامه بایست با توسعه شبکه ریلی باری و مسافری و اتصال ریلی به کشورهای همسایه، بسترهای لازم برای توسعه صادرات و ترانزیت کالا فراهم شود.
رئیس هیأت مدیره حمل ونقل ریلی ارپ فرانسه از مدرنسازی و بهینهسازی سه ایستگاه راهآهن تهران - قم- مشهد خبر داد و گفت: سعی داریم در این ایستگاهها یک طرح جامع برای آنها برنامهریزی نماییم.