مدیرعامل شرکت گاز شهرستان جلفا گفت: به مناسبت هفته دولت دو طرح گاز رسانی در روستاهای نمنق و قشلاق ارامنه این شهرستان با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و چهارصد و بیست میلیون تومان افتتاح شد.
صبری پور فرماندار شادگان از افتتاح چندین طرح مخابراتی و همچنین کلنگ زنی پروژه جابجایی شبکه برق ورودی در شادگان با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال خبر داد.