مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: تاکنون مصرف گاز حدود ۴۳ هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت پوشش نهادهای حمایتی شامل کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در سقف سه پلکان اول مصرف بوده و گاز بهای این مشترکین بصورت رایگان محاسبه شده است.
معاون وزیر نفت در امور گاز با تأکید بر اتخاذ رویکرد جهادی برای وصول بدهی مشترکان با اولویت ابربدهکاران، این موضوع را اقدامی مهم برای تأمین مالی طرحهای توسعهای کشور و رفاه عمومی دانست.
نماینده ویژه تجاری ایران در عراق گفت: پارسال صادرات ایران به عراق بدون احتساب گاز ۱۳ درصد افزایش یافت که پیشبینی میشود این رقم امسال به ۱۵ درصد برسد.
مدیرعامل شرکت ملی گاز کشور گفت: روزانه ۸۵۰ میلیون مترمکعب گاز وارد شبکه سراسری میشود که ۷۰ تا ۷۳ درصد آن به بخش خانگی، تجاری و صنایع کوچک تعلق میگیرد.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز از مصرف ۲۴۹ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در کشور در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: مصرف گاز نسبت به سال ۱۴۰۱، ۷ میلیارد مترمکعب افزایش یافته است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: هفت میلیارد لیتر انواع فرآورده نفتی و ۵۲۵ میلیون متر مکعب گاز سی. ان. جی از ابتدای امسال تاکنون در این منطقه مصرف شده است.