امام جمعه یزد گفت: دشمن در تلاش برای انزوای فرهنگی ما است و در این مسیر از رسانهها به بهترین نحو استفاده میکند، رسانه ملی باید برای بیان واقعیتهای ایران اقدام جدی کنند.
رئیس دستگاه دیپلماسی با بیان اینکه ملاک ما مشاهده رفتار عملی سیاستمداران و دولتمردان آمریکایی است، گفت: ما بر اساس رفتار عملی «بایدن» تصمیم خواهیم گرفت.