مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقهای تهران گفت: همه سدهای تهران با توجه به بارشهای پیشبینی شده، آمادگی کنترل سیلابهای احتمالی را دارند.
مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و ارتقای بهرهوری آب و آبفای وزارت نیرو از تصویب کلیات برنامههای سازگاری با کمآبی استانهای سیستان و بلوچستان و تهران در شصت و چهارمین جلسه کمیته تخصصی کارگروه ملی سازگاری با کمآبی خبر داد.
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: صادرات برق به خاک افغانستان قطع است و روند صدور برق به این کشور براساس قراردادهای فی مابین پس از بازسازی شبکههای آسیب دیده، انجام خواهد شد.