در جلسه کارگروه ملی سازگاری باکم آبی که به صورت دورسخنی و با حضور وزرای نیرو، کشور، جهادکشاورزی و صمت برگزار شد، برنامه سازگاری باکم آبی سیستان و بلوچستان به تصویب رسید.
کد خبر: ۷۶۹۴۳۹۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
در بیست و چهارمین جلسه کارگروه ملی سازگاری با کمآبی؛
وزیر نیرو گفت: با افتتاح تصفیه خانه غرب تهران، از پساب تصفیه شده فاضلاب استفاده میکنیم و به کشاورزان جنوب تهران میدهیم و در عوض چاههای آب خام را در میدان محمدیه تهران مسدود میکنیم.
استاندار سیستان وبلوچستان گفت: هدفگذاری انجام شده برای سال ۱۴۰۰ به نحوی بوده که تا پایان سال عمرانی، این استان به میانگین شاخصهای آبرسانی کشور خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: خانواده شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با تمام توان، آماده ارائه خدمات کامل و شایسته به شهروندان در ایام نوروز است.
مدیرکل دفتر برنامهریزی کلان تولید شرکت برق حرارتی گفت: بیش از ۸ هزار مگاوات از نیروگاههای حرارتی موجود، با توجه به عمر و هزینه تعمیر و نگهداری بالا و راندمان پایین بایستی تا سال ۱۴۰۵ بازنشسته شوند.