سخنگوی صنعت برق کشور گفت: کارگران و کارکنان نیروگاههای بزرگ و کوچک کشور و پیمانکاران و تامین کنندگان تجهیزات برق، شب عید با دست پر به خانه برمیگردند.
بهره برداری از قطعات دوم و سوم خط شماره یک انتقال آب از خلیج فارس به استانهای کرمان (مس سرچشمه) و اردکان یزد (چادرملو) امروز با دستور رئیس جمهور و از طریق ارتباط تصویری آغاز شد.