خوزستان سالهاست که بار سنگین توسعه صنعتی کشور را بر دوش میکشد که با وجود برخورداری از منابع عظیم نفت و گاز، همواره درگیر چالشهای زیستمحیطی متعددی از جمله آلودگی هوا بوده است.
معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق استان با اشاره به افزایش دمای هوا در روزهای پیش رو، از مشترکان خواست با مدیریت مصرف برق، صنعت برق را در عبور از روزهای اوج بار تابستان همراهی کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با دعوت از مشترکان برای پیوستن به پویش «۲۵ درجه؛ قرار همدلی» اعلام کرد: در صورت مشارکت ۲۰ درصدی مشترکان استان امکان صرفهجویی حدود ۳۴ مگاوات برق در کردستان فراهم میشود
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس با اشاره به موقعیت راهبردی ناحیه صنعتی چنارشاهیجان در محور سه استان، از انعقاد ۲۸ قرارداد سرمایهگذاری و فعالیت ۱۰ واحد بهرهبردار با اشتغال مستقیم بیش از ۳۰۰ نفر خبر داد.
مدیرعامل برق پایتخت گفت: مشارکت تهرانیها در پویش ۲۵ درجه، پنج برابر ظرفیت تولید نیروگاه برق آبی امیرکبیر و معادل تقریبی مصرف برق یک شهر دو میلیون نفری است.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز، از اجرای مجموعهای از طرحهای مدیریت مصرف و مقابله با بدمصرفی انرژی در کلانشهر اهواز و سایر نقاط کشور خبر داد.
رئیس هیأتمدیره خانه صمت ایران نحوه تأمین برق واحدهای تولیدی و سیاستهای وزارت نیرو و توانیر، قبوض صادرشده برای تولیدکنندگان را «غیرمنطقی و غیرقابلقبول» اعلام کرد.
بررسی آمار تأمین انرژی برق صنایع سیمان نشان میدهد از ابتدای اردیبهشت سال جاری، میزان برق تحویلی به این صنعت نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۴ حدود ۸ درصد افزایش داشته است.