از میان هیاهوی رسانههای غربی، اکنون صدایی متفاوت از جهان عرب به گوش میرسد؛ تحلیلگرانی که با صراحت تمام، از استیصال و ناکامیهای مداوم ایالات متحده در برابر ایستادگی ایران سخن میگویند.
فرمانده سپاه در دوران جنگ تحمیلی با اشاره به تداوم محاصره دریایی و زیادهخواهی رئیسجمهور آمریکا در مذاکرات، تصریح کرد: ترامپ برای سومینبار در حال خیانت به دیپلماسی است.