یک متخصص تغذیه با هشدار درباره مصرف خودسرانه مکملهای دارویی و ویتامینها گفت: استفاده بیرویه از این ترکیبات نهتنها سودمند نیست، بلکه میتواند باعث مسمومیت دارویی و تضعیف عملکرد ایمنی بدن شود.
مدیرکل امور فرآوردههای طبیعی، سنتی و مکمل با اشاره به اینکه واردات انواع مکملها از سال ۹۷ ممنوع شده است، اظهار کرد: تمام نیاز بازار داخل به مکملها در داخل تولید میشود و وارداتی در این حوزه نداریم.