مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: پیشبینی میشود تا پایان فصل برداشت، ۱۰ هزار تن انگور از ارقام مختلف در این استان برداشت و روانه بازار مصرف شود.
مدیر جهاد کشاورزی خوشاب گفت: هشت هزار و ۴۰ تن انگور امسال از تاکستانهای این شهرستان غربی خراسان رضوی برداشت شد که عمده آن پس از فرآوری روانه بازار میشود.
برداشت انگور از نیمه دوم شهریورماه آغاز شده و تا اواخر مهرماه ادامه دارد و پیشبینی میشود بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ تن انگور امسال از باغهای مهاباد برداشت شود.