نخستین قطار گردشگری عقاب طلایی در سال جاری با 47 گردشگر از قاره های اروپا، آمریکا و اقیانوسیه و کشورهای آمریکا، انگستان، استرالیا، لهستان و بلژیک وارد استان یزد شدند.
امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت تولید و اشتغال در مقوله اقتصاد مقاومتی گفت: یکی از مواردی که باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد، افزایش کیفیت محصولات در کارخانهها است.