فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: طی هماهنگی صورت گرفته با پلیس راهور فراجا، این اطمینان را به کیشوندان میدهیم که خودروهای خروجی از کیش تا پایان تیرماه، بدون هیچگونه مشکلی میتوانند در محورهای مواصلاتی کشور تردد کنند.
سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد که خروج خودروهای دارای پلاک کیش به مقصد سرزمین اصلی دوباره از روز شنبه ۹ خرداد از سر گرفته میشود و متقاضیان برای طی مراحل قانونی خروج و اخذ مجوز به پارک مینای کیش مراجعه کنند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از رایگان شدن خروج موقت خودرو از جزیره در روزهای بحرانی خبر داد و گفت: این تصمیم با هدف کاهش فشار اقتصادی بر کیشوندان و تسهیل تردد شهروندان اتخاذ شده است.
سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد: ۱۰ خرداد آخرین مهلت بازگشت کلیه خودروهای دارای پلاک منطقه آزاد کیش است که با مجوز خروج اضطراری، از جزیره خارج شدهاند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اجرای کامل مصوبه شورای تامین جزیره، از تسهیل حداکثری در روند صدور مجوز خروج خودروهای دارای انواع پلاک از کیش خبر داد.