رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به آخرین وضعیت ساماندهی نیروهای شرکتی، از تدوین و ارسال نسخه نهایی پیشنهاد دولت در این زمینه خبر داد و گفت: هدف اصلی این طرح، حذف شرکتهای واسطه و پرداخت مستقیم منابع مالی به کارکنان است.
مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۱۲ هزار و ۹۰۱ نفر در ایثارگر سال گذشته از طریق سهمیههای استخدامی مربوطه، در دستگاههای مختلف جذب و مشغول بکار شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: در استان به ازای هر تخت، یک پرستار در حال خدمت است که برای رسیدن به استانداردها، جذب نیروی پرستاری ضروری می باشد، از این رو با برگزاری ازمون اسخدامی اخیر نیروی مورد نیاز تامین و مشکل کمبود نیرو مرتفع خواهد شد.
شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از مسئولان درخواست کرد تا نسبت به تسریع در روند استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در دستگاه های اجرایی اقدام کنند.