معاون سیاسی وزارت کشور، با بیان اینکه یک سوم فرآیند رأی گیری در انتخابات اسفند ماه به صورت الکترونیکی صورت می گیرد، گفت: در دوره قبل سه و نیم درصد از فرآیند انتخابات به صورت الکترونیکی انجام شد و برنامه وزارت کشور برای انتخابات اسفند ماه ارتقا این میزان به بیست درصد است.