پلمپ 76

پلمپ 76

مدیر کل استان تهران خبر داد
حیدرزاده، مدیرکل محیط زیست استان تهران گفت: 76 شکارچی مجاز برای حفاظت از محیط زیست سلاح خود را پلمپ کردند و شکار را برای همیشه کنار گذاشتند.
کد خبر: ۴۸۰۷۹۸۱    تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۸