در نشست مشترک مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با فرماندار بندرلنگه، ضمن بررسی وضعیت زیرساختها و اقدامات انجامشده در جنگ اخیر، بر بازسازی هوشمند نقاط آسیبدیده، مستندسازی تجربیات این دوره و حفظ ساختمان «مرجع دریایی» بهعنوان نماد ایستادگی و مقاومت مردم منطقه تأکید شد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان در نشست مشترک با مدیر کل امور اقتصادی و دارایی بر ضرورت توسعه زیرساختهای برق و نقش اساسی مالیات در تحقق عدالت اجتماعی و پیشرفت مناطق کم برخوردار تأکید کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی هرمزگان با اعلام ثبت جهانی لنجسازی، احیای صنایع دستی و برنامههای فرهنگی جزایر استان، نوید نوروزی باشکوه و خاطرهانگیز را برای گردشگران داد.