رییس مرکز پیوند دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: اعضای بدن کودک ۱.۵ ساله در یزد که به علت خونریزی مغزی دچار مرگ مغزی شده بود زندگی دوباره به بیماران نیازمند اهدا کرد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از کسب رتبه نخست کشوری این دانشگاه در اهدای عضو خبر داد و گفت: ۴۲۸ پیوند کبد، ۴۰۳ پیوند کلیه و صدها پیوند اعضای حیاتی دیگر با تلاش کادر درمان و فداکاری خانوادههای اهداکننده عضو انجام شده است.
رئیس سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری شیراز گفت: با پیگیری بخش اهدای عضو مستقر در این آرامستان، ۱۹۵ مورد قرنیه با رضایت خانواده متوفیان به بیماران نیازمند پیوند اهدا شد.
در حرکتی انساندوستانه، خانواده پاسدار «مهدی پورساعی» که حین سفر از تهران به تبریز دچار عارضه ناگهانی خونریزی مغزی گردید، با اهدای دو کلیه و کبد وی موافقت کردند.